شناسهٔ خبر: 23093661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه استان قم با خانواده‌های دو شهید مدافع حرم دیدار کرد

سردار «غلامرضا احمدی» امروز (دوشنبه) با حضور در منازل شهیدان «مصطفی نبی‌لو» و «مجید عسکری جمکرانی» با خانواده‌های معظم این دو شهید بزرگوار مدافع حرم دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فرمانده سپاه استان قم با خانواده های دو شهید مدافع حرم دیدار کرد از قم، سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم به همراه حجت‌الاسلام «سیدحسن اکبری» مسئول نماینگی ولی فقیه و جمعی از مسئولان سپاه استان قم، امروز (دوشنبه) در منزل شهید مدافع حرم «مصطفی نبی‌لو» واقع در پردیسان قم حضور یافتند و به مقام والای این شهید عزیز و صبر و استقامت خانواده وی ادای احترام کردند.

شهید نبی‌لو متولد سال ۱۳۴۵ از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) و خادم حرم حضرت معصومه (س) بود که در چهارمین اعزام داوطلبانه خود به سوریه، اوایل آبان‌ماه سال جاری به شهادت رسید.

دیدار فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با خانواده بزرگوار شهید «مجید عسکری جمکرانی» در خیابان بسیج قم نیز با شرح روایت حماسه مدافعان حرم و ماندگاری راه و مرام آنان و تقدیر از خانواده شهید همراه بود.

شهید «مجید عسکری جمکرانی» نخستین معلم بسیجی از استان قم که برای نخستین‌بار به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شد و یک هفته بعد، در هشتم آذرماه سال‌جاری بر اثر اصابت خمپاره به شهادت رسید.

این شهید والامقام عضو بسیجی گردان یکم امام حسین (ع) لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) بود که به تحصیل دروس حوزه نیز اشتغال داشت و از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و از فعالان حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان و مساجد قم نیز بود.

انتهای پیام/

نظر شما