شناسهٔ خبر: 23093574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان:

دهمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان برگزار می شود

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان از برگزاری دهمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان خبر داد و گفت: در مهرماه سال جاری توافقنامه ای با حضور معاونت پژوهش حوزه علمیه برادران برای همکاری در برگزاری این جشنوراه منعقد شد.

صاحب‌خبر -

آسیه کمالی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان گفت: این جشنواره در سال های گذشته به شکل کشوری برگزار می شد و امسال برای برگزاری استانی آن، نخستین دبیرخانه دهمین دوره جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان نیز تشکیل شد.

وی افزود: در مهرماه سال جاری توافقنامه ای با حضور معاونت پژوهش حوزه علمیه برادران به منظور همکاری در برگزاری این جشنوراه منعقد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان تصریح کرد: در سال 94 حدود 50 نفر از طلاب در فراخوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوعات علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین مشارکت داشتند که این تعداد در سال گدشته به 150 نفر رسید که رشد سه برابری نسبت به دوره گذشته داشته است.

کمالی ابراز داشت: فراخوان نخستین جشنواره استانی علامه حلی در اواسط آبان ماه امسال اعلام شد و علاقه مندان تا 15 دی ماه مهلت دارند آثار پژوهشی خود را به صورت Word ،  Pdf به پایگاه کوثر نت به نشانی kowsarnet.whc.ir ارسال کنند.

وی تاکید کرد: آثار علمی باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به موضوعات بخش ویژه جشنواره  تاکید داشت: «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»، «قرآن و علوم انسانی» و «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» سه موضوع بخش ویژه این دوره از جشنواره و برای تمامی سطوح تحصیلی است.

کمالی در پایان افزود: حداکثر سن شرکت‌کنندگان در دهمین جشنواره علامه حلی(ره)، 31 سال (متولدین 1/1/1365 به بعد) است./851/ت۳۰۲/ب۲

نظر شما