شناسهٔ خبر: 23093390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتقای کیفی و کمی برنامه های شبکه استانی اترک با پخش ۲۴ ساعته

خبرگزاری صداوسیما

ارتقای کیفی تولیدات ، افزایش مخاطبان و میزان رضایت مندی آنان و حضور فرهیختگان و نخبگان استان در برنامه های صدا و سیما، از رویکردهای جدید شبکه اترک است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مدیر کل صدا و سیمای مرکز ارتقای کیفی و کمی برنامه های شبکه استانی اترک با پخش ۲۴ ساعتهخراسان شمالی از 24 ساعته شدن پخش برنامه های شبکه استانی اترک از ششم دی ماه همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع ) خبر داد. 

 حمید قربانی جم، امروز در نشست هم ‌اندیشی با مدیران مسئول و سرپرستان رسانه ها و خبرگزاری های استان خراسان شمالی   گفت: با 24 ساعته شدن شبکه استانی دوربین و میکروفن صداوسیما به نقاطی از استان خواهد رفت که تاکنون دیده نشده است و یا کمتر به تصویر کشیده شد. وی ارتقاء کیفی تولیدات ، افزایش مخاطبان و میزان رضایت مندی آنان و حضور فرهیختگان و نخبگان استان دربرنامه های صدا و سیما را از رویکردهای جدید شبکه اترک اعلام کرد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش، نقد اصولی، منصفانه و علمی را از مهم‌ترین اهداف رسانه ملی در استان دانست و گفت: بر همین اساس بسته‌های متنوع، جذاب و توسعه محور خبری همراه با نقد کارشناسانه وارد چرخه تولید و پخش شده است.

قربانی جم، پخش زنده برنامه‌های صبحگاهی، برنامه‌ رصد با نگاه پایش مشکلات و موانع توسعه استان، برنامه‌های طنز ،تفریحی و سرگرمی و نیز ویژه برنامه‌ ورزشی زنده را از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌شده در جدول پخش سیمای اترک عنوان کرد.

مدیرکل شبکه اترک همچنین از آمادگی برای پخش زنده تمام جشنواره‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی و هنری در مرکز استان و سایر شهرستان ها با مشارکت دستگاه ها و نهاد های متولی خبر داد و افزود: پیشنهاد برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی مراکز استان های کشور برای تابستان 98 به میزبانی خراسان شمالی مطرح شده است که این رویداد مهم تحولی بزرگ در عرصه فرهنگ هنر و اقتصاد و گردشگری استان دارد.

مدیران خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و پایگاه های خبری استان خراسان شمالی نیز در این دیدار حدود سه ساعته، دیدگاه‌ها ،نقطه‌نظرات و انتظارات خود را در زمینه هم افزایی رسانه‌ها و نقش آن در توسعه استان بیان کردند.

نظر شما