شناسهٔ خبر: 23092155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

سکوت عجيب درباره وضعيت نوراللهي

صاحب‌خبر -

 احمد نوراللهي به تمرينات پرسپوليس برگشت و همچنان خبري از داستان سربازي و آموزشي او نيست. تا قبل از اين بارها و بارها شنيده بوديم مدت سربازي او 29 شهريورماه به پايان مي‌رسد و بعد از آن او مشکلي براي همراهي تيمش ندارد. اين اتفاق در ليگ قهرمانان آسيا افتاد اما در ليگ برتر همه چيز به شکل عجيبي به تعويق افتاد. الان چيزي حدود سه ماه است که مي‌شنويم اين بازيکن بايد دو ماه مدت آموزشي را پشت سر بگذارد اما نمي‌دانيم چرا اين دو ماه شروع و تمام نمي‌شود!

قبل از اين گفته مي‌شد شايد باشگاه پرسپوليس بتواند کاري کند تا اين بازيکن از دوره آموزشي معاف شود اما مسئولان مصاحبه‌هايي انجام دادند که بازيکنان سرباز حتما بايد اين دوره را پشت سر بگذارند. حالا مشخص نيست دوره آموزشي نوراللهي اصلا آغاز شده يا همچنان اين بازيکن بلاتکليف است که البته حالت دوم محتمل‌تر به نظر مي‌ر‌سد.

در اين ميان نه نوراللهي درباره وضعيت خودش صحبت مي‌کند نه از زبان وکيلش خبر جديدي به گوش مي‌رسد تا مايه اميدواري شود. بدتر اينکه مسئولان باشگاه پرسپوليس هم کاري براي او نمي‌کنند و سکوت آنها آزار دهنده‌تر است. اين مساله البته بارها از سوي کاپيتان پرسپوليس گوشزد شده که چرا باشگاه درباره اين بلاتکليفي کاري نمي‌کند و چرا پرسپوليس يکي از نيروهاي خود را به دلايل نامشخص در اختيار ندارد؛ اما باز هم سکوت است و بي خبري.

از چند روز ديگر نيم فصل دوم ليگ برتر شروع مي‌شود و دوري نوراللهي از مسابقات پرسپوليس به يک سال خواهد رسيد اما اين بازيکن که موفق شده بود دوران سربازي خود را کوتاه کند حالا به خاطر اتفاقاتي عجيب بلاتکليف مانده و برانکو هم در قبال اين بلاتکليفي تنها سکوت کرده و نظاره مي‌کند.

نظر شما