شناسهٔ خبر: 23091588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون وزیر کشور:

وزارت مسکن باید برای همه خانه‌ها شناسنامه فنی ساختمان درست کند/ تمامی خانه‌ها باید بیمه شوند

معاون وزیر کشور گفت: مهندسان ناظر باید به فکر استحکام ساختمان‌ها باشند و وزارت مسکن نیز باید برای همه خانه‌ها شناسنامه فنی ساختمان درست کند، زیرا این شناسنامه استحکام خانه‌ها را تعیین می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سید محمدعلی افشانی امشب در نشست هم‌اندیشی شهرداری‌ها و شورهای اسلامی شهر و روستای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در همه جا از محرومیت استان نگویید، سیستان و بلوچستان قابلیت‌های زیادی دارد.

وی افزود: دانشگاه زاهدان جزء بهترین دانشگاه‌ها در کشور است و باید به آینده این استان امیدوار بود و اگر نگاه محرومیت از این استان برداشته شود در آینده‌ای نه چندان دور أین استان پیشرفت خواهد کرد.

معاون هماهنگی عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: بسیاری از مردم بومی و ثروتمند سیستان و بلوچستان در خارج از این استان زندگی می‌کنند و نیاز است که برای شناخت آنها اقدام کرد.

افشانی با بیان اینکه باید مزیت‌ها و قابلیت‌های این استان را معرفی کرد تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این استان رغبت بیشتری پیدا کنند، ‌اظهار داشت: کسی که دلسوز استان است باید قابلیت‌ها را نشان داده و معادن این استان را معرفی کند.

معاون هماهنگی عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عنوان کرد: مردم زمانی به شورای شهر و شهرداری اعتماد می‌کنند که نتیجه عوارضی را که پرداخت می‌کنند در امور ببینند.

وی با اشاره به استحکام ساختمان‌ها افزود: مهندسان ناظر باید به فکر استحکام ساختمان‌ها باشند و وزارت مسکن نیز باید برای همه خانه‌ها شناسنامه فنی ساختمان درست کند، چراکه این شناسنامه استحکام خانه‌ها را تعیین می‌کند.

افشانی در پایان متذکر شد: صنعت بیمه باید در استان راه‌اندازی شود و همه خانه‌ها بیمه شوند.

انتهای پیام/ذ

نظر شما