شناسهٔ خبر: 23090987 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلیات لایحه بودجه 97 کل کشور در کمیسیون عمران مجلس تصویب شد

تهران-ایرنا- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه 97 کل کشور در این کمیسیون خبر داد و گفت: نمایندگان با افزایش 80 درصدی منابع برای تامین آب شرب روستایی موافقت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «محمدرضا رضایی» با اشاره به جزییات جلسه امروز –دوشنبه- کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این جلسه لایحه بودجه 97 کل کشور بررسی و نمایندگان با کلیات آن موافقت کردند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین به بررسی احکام ارجاعی به کمیسیون عمران مجلس در خصوص لایحه بودجه 97 کل کشور در جلسه امروز اشاره کرد و افزود: امروز احکام مرتبط با حوزه آب، شهرداری ها و حمل و نقل با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه بررسی و اصلاحاتی در خصوص آن ها صورت گرفت.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاحات صورت گرفته به کمیسیون تلفیق مجلس ارسال خواهد شد، تصریح کرد: در جریان اصلاحات صورت گرفته برداشت از صندوق توسعه ملی برای توسعه حمل و نقل ریلی، مسائل زیست محیطی، نوسازی ناوگان درون شهری و برون شهری، زلزله و بافت های فرسوده دیده شده است.
رضایی بیان کرد: در بخشی از احکام ارجاعی به کمیسیون منابعی برای شهرداری تهران تعریف شده بود که با نظر موافق نمایندگان این منابع به سایر استان ها نیز تسری داده شد.
به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از موافقت نمایندگان با افزایش 80 درصدی منابع برای تامین آب شرب روستایی خبر داد و گفت: نگاه ما در بررسی لایحه بودجه 97 رشد اعتبارات بخش عمرانی کشور برای رفع مشکلات در این حوزه است.
سیام**3070**1449**تنظیم کننده: داود نخ کوب نیاسر**انتشار دهنده: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما