شناسهٔ خبر: 23090958 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بمب افکن های رژیم صهیونیستی مواضع مقاومت فلسطین در غزه را بمباران کردند

تهران - ایرنا - جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) به بهانه ادعای شلیک دو راکت، مواضع مقاومت اسلامی فلسطین در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری فلسطینی معا امروز گزارش داد: بمب افکن های رژیم صهیونیستی به بهانه ادعای شلیک دو راکت از نوار غزه به شهرک های واقع در نوار مرزی سرزمین های اشغالی، این منطقه را بمباران کردند.
منابع فلسطینی گفتند که در بمباران غزه سه مواضع گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) هدف قرار گرفت، ولی خسارت جانی در بر نداشت.
ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر مدعی شده بود که دو راکت از نوار غزه به یک شهرک (در سرزمین های اشغالی) شلیک شد که یکی از آنها به منزلی در این شهرک آسیب رسانده است.
شبکه خبری الجزیره نیز در گزارشی به نقل از شاهدان اعلام کرد که صدای آژیر خطر در بخش هایی از شهرک های اسرائیلی در امتداد نوار غزه به صدا درآمده است.
بنابراین گزارش، در روزهای گذشته نیز راکت هایی از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیستی از سوی سرزمین های اشغالی شلیک شد.
به گزارش الجزیره، شلیک این موشک ها در حالی صورت گرفته که سرزمین های فلسطینی بیش از 10 روز است شاهد اعتراض ها علیه تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی و زمینه سازی انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس است.
در اثر درگیری فلسطینیان با نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهرهای فلسطینی تاکنون 10 فلسطینی شهید، دهها نفر دیگر مجروح و شمار زیادی نیز توسط نظامیان و ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند.
تظاهرات اعتراض آمیز بی شماری نیز در بسیاری از شهرهای عربی و اسلامی و پایتخت های کشورهای غربی علیه تصمیم ترامپ برگزار شده است.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه 15 آذر در سخنانی ضمن به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، از وزارت خارجه این کشور خواست برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس آماده شود.
قدس شرقی از نظر قطعنامه های سازمان ملل جزو اراضی اشغال شده، محسوب می شود و اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل نقض آشکار قطعنامه های بین المللی است.
خاورم**1408**1275
مترجم: اکرم کرمی* انتشار دهنده: مجید جعفری

انتهای پیام /*

نظر شما