شناسهٔ خبر: 23090850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت و معدن سمنان:

۵۴ بازرس بازار شب یلدای استان سمنان را رصد می کنند

سمنان - رئیس اداره نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد و گفت: ۵۴ بازرس کالاهای شب یلدا را رصد و پایش می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه ۵۴بازرس گرانی کالاهای شب یلدا را در استان سمنان رصد و پایش می کنند، ابراز داشت: در طرح افزایش گشت های بازرسی کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهند بود.

وی افزود: در آستانه شب یلدا برخی از کالاها و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیرافزایش قیمت قرار خواهند گرفت لذا به لحاظ نظارتی دارای اهمیت ویژه ای است و در این راستا با هر گونه تخلف برخورد می شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند، ابراز داشت: بازرسان و کارشناس نظارت این سازمان و اتاق های اصناف شهرستان ها در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت و به صورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را رصد و مورد پایش قرار خواهند داد.

یحیایی اضافه کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

نظر شما