شناسهٔ خبر: 23090840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

دایوهای جدید وارداتی در استخر مجموعه آزادی نصب می شود

«امید حدیقی» رییس کمیته فنی شیرجه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: دایو (تخته شیرجه) های ساخت آمریکا وارد ایران شده و هفته آینده در استخر مجموعه ورزشی آزادی نصب می شوند.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ با برداشته شدن تحریم ها و پس از پی گیری های فراوان سرانجام بخشی از تجهیزات این رشته ورزشی وارد شده و طی هفته آینده این تجهیزات در مجموعه ورزشی آزادی نصب خواهد شد.
وی گفت: با نصب دایوهای جدید در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی که برای تمرین ملی پوشان مورد استفاده قرار می گیرد، دایوهای این استخر در استان های فعال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
رییس کمیته فنی شیرجه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همچنین گفت: به دلیل محدود بودن تعداد دایوهای وارده، ابتدا استخر مجموعه آزادی تجهیز خواهد شد و در دوره های بعدی استخرهای استان ها را تجهیز خواهیم کرد.
حدیقی، با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و شرکت شیرجه روهای ایران دراین بازی ها،عنوان کرد: رقابت ورزشکاران برای کسب مدال در این رشته ورزشی بسیار نزدیک و دشوار است از این رو ورزشکاران برای رسیدن به مرز آمادگی به کادرفنی مجرب و بهره مندی از حداقل امکانات سخت افزاری نیاز دارند.
وی افزود: «الکسی ایوانگلوف» مدرس فدراسیون جهانی شیرجه اخیرا در ایران یک دوره آموزشی برگزار و میزان دانش مربیان داخلی ایران را مطلوب ارزیابی کرد، ازطرفی با ورود نسل جدیدی از شیرجه روهای جوان به عرصه مربیگری، به طور حتم به شیرجه روها کمک بسزایی خواهد کرد.
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما