شناسهٔ خبر: 23090705 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در نشست تروئیکای رئیسان مجالس کشورهای اسلامی؛

رئیس مجلس مالی: جامعه بین الملل طرح آمریکا مبنی بر انتقال سفارت به قدس را محکوم کند

تهران- ایرنا- رئیس پارلمان مالی تاکید کرد: جامعه بین الملل باید طرح آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی را محکوم کند زیرا این کار اقدامی خطرناک علیه حقوق ملت فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، آیساکا سیدیبه عصر دوشنبه در نشست تروئیکای رئیسان مجالس اتحادیه بین المجالس اسلامی در هتل اسپینانس تهران گفت: تصمیم اخیر ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تلاش های فراوان اتحادیه بین المجالس را به خطر می اندازد.
رئیس پارلمان مالی افزود: ما عمیقا از این اقدام شوک زده شده ایم و این کار فقط رنج های ملت فلسطین را تشدید می کند و باید اقدام سریع مشترکی در این زمینه انجام شود.
آیساکا سیدیبه خاطرنشان کرد: جامعه بین الملل باید بیش از پیش این اقدام آمریکا را محکوم کند زیرا این اقدام خطرناک و علیه حقوق مردم فلسطین است.
رئیس پارلمان مالی بیان داشت: ما باید اراده قاطع خود را در مورد فلسطین نشان دهیم در این راستا از ایالات متحده می خواهیم از این اقدام غیرقانونی خود انصراف دهد.
آیساکا سیدیبه عنوان کرد: ما از همه کشورهای جهان که خواهان آزادی هستند می خواهیم قطعنامه های سازمان ملل را در مورد فلسطین به رسمیت بشناسند.
رئیس پارلمان مالی گفت: کشور مالی از آرمان فلسطین حمایت می کند و ما امیدورایم مذاکرات خوبی برای یافتن راه حل در راستای ایجاد دو کشور فلسطین و اسرائیل انجام شود.
سیام*9121*3061*1449*خبرنگار: سمیه لاری*انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما