شناسهٔ خبر: 23089265 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرماندارری: مقاوم سازی ساختمان باید اولویت اول مسئولان شهرستان ری باشد

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری، زلزله استان کرمانشاه را زنگ خطری برای مسئولان دانست و گفت: متاسفانه بیشتر بافت

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری، زلزله استان کرمانشاه را زنگ خطری برای مسئولان دانست و گفت: متاسفانه بیشتر بافت مرکزی شهرری و روستاهای اطراف آن جزو بافت فرسوده محسوب می شوند که در صورت وقوع زلزله پنج ریشتری با فاجعه بزرگی در این شهرستان روبرو خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در گذشته سهل انگاری ها و بی دقتی هایی در خصوص مدل ساخت و ساز در شهرستان ری صورت گرفته است،عنوان کرد: دستگاه قضایی و بخصوص دادستان شهرستان ری در برخورد با مهندسان و عوامل ساخت و ساز متخلف باید به شدت برخورد کنند چرا که حفظ جان مردم مهمترین اولویت نظام اسلامی است.
جمالی پور در ادامه به مشکلات بافت فرسوده شهرستان ری اشاره کرد و بیان داشت: نوسازی بافت فرسوده باید یکی از اولویت ها مهم مدیریت شهری این شهرستان قرار گیرد تا در وقوع خطرات احتمالی با فاجعه انسانی در این مناطق روبرو نباشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آلودگی هوا در بخش های مختلف شهرستان ری اشاره کرد و گفت: ایجاد کمربند سبز و کاشت درخت در اطراف شهرها و استفاده از خودروهای کم مصرف باید اولویت بخشداران و شهردارن بخش های مختلف شهرستان ری باشد تا بدین وسیله بخشی از آلودگی هوا رفع شود.
جمالی پور در ادامه با بیان اینکه مردم از برخورد مسئولان برخی دستگاه های اجرایی شهرستان ناراضی هستند، تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های مختلف شهرستان ری باید همیشه سر وقت و به موقع در محل کار خود حضور یابند و زمان مشخصی را هم به ملاقات مردم اختصاص دهند.
وی ابراز کرد: رضایت مردم مهمترین اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر در سطح شهرستان ری مردم از دست مدیری سه بار شکایت کنند به طور حتم این مدیر از کار خود برکنار خواهد شد.
جمالی پور در آخر به سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت 2 پایگاه اصلی علم یعنی حوزه و دانشگاه می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی نظام اسلامی را برطرف سازد و هر چه بیشتر باعث عزت و سرافرازی نظام شود.
جلسه شورای اداری شهرستان ری روز دوشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه و شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، معاونان فرماندار، روسای ادارات، امامان جمعه و ملکوتی دادستان و جلالی رییس دادگستری شهرستان ری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
/6003/3218
خبرنگار: امیر جعفری ** انتشار: روح اله صائب

نظر شما