شناسهٔ خبر: 23088997 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پشیمان نیستیم/نماینده تهران در مجلس:

بهترین رویکرد و تفکر برای کاهش خطرات و افزایش فرصت ها انتخاب دکتر روحانی بود

تهران-ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین رویکرد و تفکر برای کاهش خطرات و افزایش فرصت ها انتخاب دکتر حسن روحانی بود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا نجفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: از دوستانی که می گویند پشیمانیم می خواهم به این سوالات پاسخ دهند که آیا راه دیگر و مسیر مناسب تری را برای حفظ کشور از مخاطرات و تهدیدات سراغ داشتیم یا نه؟، آیا روش بهتری برای هدایت و راهبری کشور به سمت بهره وری هر چه بیشتر منابع و فرصت ها و خلق فرصت های جدید در آن زمان وجود داشت؟
وی افزود: اگر به آن مقطع نگاه کنیم آن رویکرد و تفکری که می توانست خطرات را کاهش دهد و فرصت ها را افزایش دهد همین رویکرد بود و تصمیمی که در آن مقطع گرفتیم تصمیم کاملا درستی بوده است.
این عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ما پشیمان نیستیم، اما منتقد عملکرد دولت هستیم و اگر نقدی به دولت داریم آن را بیان می کنیم و بر دولت نظارت می کنیم.
نجفی گفت: ممکن است دلخوری و دل نگرانی هایی وجود داشته باشد اما این ها نمی تواند مسیر ما را به جایی که خیر و صلاح کشور نبوده و نیست، هدایت کند.
به گزارش ایرنا، چندی است که برخی منتقدان دولت و رسانه های بیگانه با هشتک پشیمان هستم علیه دولت و رییس جمهوری مطالبی را در فضای مجازی با هشتک پشیمان هستم منتشر می کنند و مدعی هستند اصلاح طلبان از انتخاب دکتر روحانی پشیمان شده اند که بسیاری از اصلاح طلبان با هشتک پشیمان نیستیم پاسخ آنان را داده اند.
سیام**9121 خبرنگار: سمیه لاری*ناشر:امیرکاردان

انتهای پیام /*

نظر شما