شناسهٔ خبر: 23088640 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرگ خاموش دختر 18 ساله در همدان

همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک دختر 18 ساله بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در همدان جان باخت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پژمان قویمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: روز گذشته مردی میانسال با مراجعه به کلانتری 16 شهرک شهید مدنی از مرگ نابهنگام دختر خود خبر داد.
وی اضافه کرد: طبق اظهارات این فرد، دختر 18 ساله ساعت 19 روز شنبه هفته جاری از دانشگاه محل تحصیل به منزل بازگشته بود و پس از صرف شام به علت خستگی به بستر خواب می رود.
وی ادامه داد: پس از گذشت یک ساعت خواهر کوچک احوال خواهرش را جویا می شود که با جسم بی جان وی بر روی تختخواب مواجه می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: این دختر جوان برای درمان بلافاصله به مرکز درمانی آتیه (بیمارستان تامین اجتماعی) منتقل می شود.
سرهنگ قویمی اظهار کرد: طبق اظهارات پدر متوفی، این دختر جوان پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود و علت اولیه مرگ این دانشجو از نظر کادر پزشکی، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن عنوان شده است.
وی بیان کرد: با این وجود برای این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده و با دستور بازپرس پرونده به منظور بررسی علت تامه مرگ، جسد این دختر جوان تحویل پزشکی قانونی شده است.
اوایل هفته جاری نیز بانوی 62 ساله ساکن منطقه گل تپه کبودرآهنگ بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داد.
7526/2087خبرنگار: علیرضا جهانگیری ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*

نظر شما