شناسهٔ خبر: 23086790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

توضیح خدادادعزیزی درباره طعنه اش به سحر قریشی

از من سئوال شد آیا بانوان به ورزشگاه آمدند کسی منقلب شده است که من هم گفتم من ندیدم کسی منقلب شود یا انقلابی در آنجا صورت بگیرد. واقعاً نمی‌دانستم که سحر قریشی در مورد حضور بانوان صحبت کرده

صاحب‌خبر -

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: من اصلا هیچ اطلاعی نداشتم که سحر قریشی در مورد ورود بانوان به ورزشگاه و تماشای مسابقات فوتبال چه حرفی زده است.

به گزارش تابناک ورزشی، خداداد عزیزی در خصوص اینکه توسط کمیته اخلاق برای بحث جادوگری به تهران دعوت شده است، گفت: فعلاً که در مشهد هستم و بعید می‌دانم برای حضور در کمیته اخلاق بتوانم به تهران سفر کنم.

وی درخصوص اینکه در گفت‌وگویش با یکی از رسانه‌ها به سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون کنایه زده ، گفت: حقیقتاً وقتی ما برای بازی خیریه رفتیم به این مسائل که بخواهیم به کسی کنایه بزنیم فکر نمی‌کردیم، همه من را می‌شناسند که اگر بخواهم حرفی بزنم رُک آن را مطرح خواهم کرد و تعارفی با کسی ندارم اما من اصلاً اطلاعی نداشتم که سحر قریشی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها صحبتی را انجام داده است.

وی افزود: از من سئوال شد آیا بانوان به ورزشگاه آمدند کسی منقلب شده است که من هم گفتم من ندیدم کسی منقلب شود یا انقلابی در آنجا صورت بگیرد. واقعاً نمی‌دانستم که سحر قریشی در مورد حضور بانوان صحبت کرده است ولی می‌دانم که او بازیگر سینما و تلویزیون است. من برای جامعه هنری همیشه احترام قائل بودم و دوست ندارم خاطر کسی را مکدر کنم.

وی در پایان گفت: برای ما و ستارگان ۹۸ که به سرپل‌ذهاب رفته بودیم شور و هیجان و کمک به مردم در اولویت قرار داشت و وقتی شادی آن مردم را دیدیم یک دنیا برای مان ارزش پیدا کرد ولی خواستیم که در کار خیر شریک باشیم نه اینکه به کنایه‌زدن به دیگران فکر کنیم.

نظر شما