شناسهٔ خبر: 23082498 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

ادعای عجیب راننده شیطان صفت در پرونده 2 سال آزار دختر دبستانی

با اعلام نظر پزشکی قانونی درباره پرونده دختر 16ساله که مدعی است شش سال قبل وقتی که 9سال داشته به مدت دو سال از سوی راننده سرویس مدرسه مورد آزار قرار گرفته است به زودی قضات دادگاه درباره این پرونده حکم صادر می کنند.

صاحب‌خبر -
رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت یک دختر ۱۶ ساله در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. این دختر که همراه پدر و مادرش به پلیس آگاهی رفته بود گفت :شش سال قبل وقتی که 9 ساله بودم از سوی راننده سرویس مدرسه مورد آزار قرار گرفتم.
به گزارش نامه نیوز این دختر در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من در کلاس سوم دبستان درس می خواندم هر روز راننده سرویس مدرسه هر روز به دنبال می‌آمد تا مرا به مدرسه ببرد. اما او طی دو سال بعد از مدرسه مرا به خانه اش می برد و آزار می داد.

کلاس سوم تا پنجم را به اجبار پدر و مادرم به مدرسه می رفتم. نمی خواستم به مدرسه بروند اما جرات نداشتم در این باره حرفی به پدر و مادرم بزنم. پدر و مادرم فکر می کردند راننده سرویس مرد خوبی است.به همین خاطر دوسال سکوت کردم و وقتی کلاس پنجم را به پایان رساندم دیگر راننده سرویس را ندیدم.اما خاطره دوسال آزار هرگز از ذهنم پاک نمی شود. به همین خاطر به افسردگی مبتلا شدم.

پدر و مادرم مرا برای درمان پیش یک روانشناس بردند و آنجا بود که ماجرا را به روانشناس توضیح دادم. حالا بعد از 6 سال که این راز برملا شده آمده ام تا از راننده سرویس مدرسه شکایت کنم. به دنبال شکایت این دختر متهم ۶۴ ساله بازداشت شد.

این مرد میانسال در شعبه چهارم دادگاه کیفرییک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیر علنی پای میز محاکمه ایستاد.

درآن جلسه دختر نوجوان به تشریح جزئیات دو سال آزار شیطانی پرداخت و نشانی های خانه مرد سالخورده را که در آن مورد آزار قرار می گرفت به قضات ارائه داد. متهم اما ادعا کرد بی گناه است.

این مرد گفت: من هرگز این دختر را آزار ندادم. فقط یک بار او را به خانه بردم تا کتاب به او هدیه بدهم.حالا هم نمی دانم چرا بعد از شش سال چنین ادعایی را مطرح کرده است.

پدر شاکی گفت: وقتی این ماجرا برملا شد شوکه شدم. من از خانواده سایر بچه هایی که با سرویس این متهم به مدرسه می‌رفتند صحبت کردم و فهمیدم این مرد چند نفر دیگر از بچه‌های مدرسه را نیز آزار داده بود اما خانواده آنها حاضر نشدند از وی شکایت کنند .این مرد یک شیطان است و برای او اشد مجازات می خواهم.

در این بین متهم ادعا کردآثار سوختگی روی بدنش دارد که اگر دختر نوجوان را آزاد داده بود باید وی نشانی سوختگی ها را به پلیس می داد. دختر نوجوان اما ادعا کرد ممکن است این مرد شیطان صفت برای رهایی از قانون آثار سوختگی ها را بعد از جنایت سیاهش ایجاد کرده باشد. به این ترتیب مرد میانسال و دختر نوجوان برای اظهار نظر کارشناسان به پزشکی قانونی فرستاده شدند.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد آثار سوختگی روی بدن مرد میانسال مشهود است ولی آثار آزار دختر نوجوان بعد از گذشت سالها از این ماجرا قابل تشخیص نیست آنها دیروز بار دیگر پشت درهای بسته محاکمه شدند. قرار است با اظهار نظر نهایی پزشکی قانونی درباره این پرونده قضات دادگاه برای مرد میانسال حکم صادر کنند.
منبع : رکنا

نظر شما