شناسهٔ خبر: 23082060 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

توضیحاتی درباره چرایی برگزاری اردوی دانش‌آموزان در روز تعطیلی مدارس

آموزش و پرورش شهر تهران درباره برگزاری اردوی جشن تکلیف برای برخی دانش آموزان در روز تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از مدارس منطقه ۱۴ شهر تهران با وجود تعطیلی مدارس از سوی کارگروه آلودگی هوا، اقدام به برگزاری جشن تکلیف کردند که این موضوع از سوی برخی والدین مورد اعتراض قرار گرفته است.

در همین رابطه علیرضا راهپیما رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این موضوع از سوی واحد بازرسی آموزش و پرورش شهر تهران در حال پیگیری است چرا که اگر اجباری بوده باشد این کار تخلف است.

وی افزود: این اردو از قبل برنامه‌ریزی شده بود و دانش آموزان ملزومات جشن تکلیف را تهیه کرده بودند و اصرار داشتند در این اردو شرکت کنند البته باید مدیر تدبیر داشت و زمان برگزاری اردو را به دلیل تعطیلی مدارس تغییر می‌داد.

در همین رابطه گرواند رئیس بازرسی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برگزاری جشن تکلیف به صورت داوطلبانه است و مسئولان آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در حال بررسی این موضوع هستند.

وی ادامه داد: البته مسولان آموزش و پرورش منطقه ۱۴ گفته‌اند این موضوع اختیاری بوده است، اما برخی والدین از اجبار سخن می‌گویند که در صورت مشخص شدن اجبار از سوی مدیر مدرسه با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

نظر شما