شناسهٔ خبر: 23081793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

تیم تبریزی مهمان دانشگاه آزاد است

روز سخت جوانان مهرام

روز پنجم از رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

این رقابت‌ها با پیشتازی پتروشیمی بندرامام دنبال می‌شود، اما دو تیم تهرانی در رقابت‌های امروز کار سختی دارند.

تیم‌های دانشگاه آزاد و مهرام به ترتیب میزبان و مهمان بازی‌های مهم امروز هستند که دانشگاه آزاد مقابل شهرداری تبریز به میدان می رود و مهرام در آبادان مقابل نفت .

تیم تبریزی با وجود بازیکن خوب خارجی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده است. این تیم توانست تیم نفت را در آبادان مغلوب کند و خود را به سکوی دوم رده‌بندی تیم‌ها برساند.

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با افت و خیز فراوان بازی‌های لیگ برتر را پیگیری می‌کند و درباره نتیجه این تیم برابر شهرداری نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

مهرام هم که با یک بازی کمتر از نفت آبادان در رده چهارم جدول رده‌بندی جای دارد، فردا در آبادان به مصاف این تیم می‌رود. هر دو تیم در بازی قبل خود در تهران برنده شدند. نفت درحالی که مهمان نیروی زمینی بود میزبان خود را شکست داد و مهرام با اختلاف از یس آل گرگان گذشت تا برای مسابقه امروز با روحیه بازی کند. مهرامی‌ها به دلیل جوانگرایی و بازیکنانی که سن تعدادی از آنها 18 ساله است، در این فصل از بازی‌ها خوب کار کردند و تا اینجای لیگ برتر بسکتبال در جمع چهار تیم مدعی جای دارند.

همزمان با این دو مسابقه تیم رعد پدافند خوزستان در اهواز میزبان نیروی زمینی است. در هفته استراحت یس آل گرگان، تیم شهرداری گرگان میزبان پتروشیمی بندرامام است.

نظر شما