شناسهٔ خبر: 23081751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

هلیلان، نیازمند فعالیت سازمان های مردم نهاد در مبارزه با مواد مخدر است

ایلام- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول، نیازمند فعالیت سازمان های مردم نهاد در جهت مبارزه با مواد مخدر است.

صاحب‌خبر -

فهد کمالوندی روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرداول با محوریت بخش هلیلان با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان و بخش، وضعیت اعتیاد در این بخش بررسی شد، اظهارداشت: در حال حاضر در این بخش یک مرکز درمان دارویی و یک مرکز درمان اقامتی با حضور پزشک و روانشناس و برگزاری جلسات NA فعال است.

وی با اشاره به اینکه بیماران و افراد درگیر اعتیاد در این بخش از  فعالیت مراکز درمانی و اقامتی استقبال کرده اند، افزود: به همین دلیل احداث و فعالیت یک مرکز درمان دارویی در بخش احساس شده و در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام به اقدامات پیشگیری از اعتیاد در بخش هلیلان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در همین راستا با ارائه برنامه های آموزشی، استفاده از ظرفیت سپاه، بهزیستی و ... کارهای خوبی صورت گرفته است.

فهد کمالوندی مهمترین کمبود این بخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر را کمبود سازمان های مردم نهاد و فعالیت های فرهنگی عنوان و تصریح کرد: در بخش مقابله و مبارزه با همکاری سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی در راستای اجرای طرح کرامت اقدامات مؤثر و سازنده ای انجام شده است.

نظر شما