شناسهٔ خبر: 23081750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برگزاری کنگره شهدای دانشجو و مدافع حرم در اردبیل

کنگره ۵۳ شهید دانشجو و ۹ شهید مدافع حرم استان اردبیل در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

کنگره شهدای دانشجو و مدافع حرم و رونمایی از 2 عنوان کتاببه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، کنگره شهدای دانشجو و مدافع حرم استان اردبیل امروز با حضور سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین٬ مسئولان استان و خانواده‌های شهدا در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «گودرز صادقی» رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: برگزاری کنگره‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا٬ نقش به سزایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته و دانشگاه محقق اردبیلی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی٬ اهتمام ویژه‌ای به حوزه ایثار و شهادت دارد.

صادقی افزود: علاوه بر برگزاری کنگره شهدا نیز دانشگاه محقق اردبیلی برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری شب شعر و سایر برنامه‌ها را در دستور کار خود دارد.

در ادامه این مراسم سردار فضلی به بیان نقش شهدا در امنیت و نیز برهم زدن  نقشه های شوم دشمنان منطقه‌ای و جهانی اشاره کرد و به بیان خاطراتی از عملیات والفجر 8 پرداخت.

سپس از کتاب «غریب خیبر» روایت محبوبه معراجی از شهید «عمران پستی» و کتاب «لمس تماشای تو» زندگینامه شهید مدافع حرم «علی سیفی» به قلم لیلا نظری گیلانده از تولیدات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و نیز از تمبر یادبود 9 شهید مدافع حرم اردبیل رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما