شناسهٔ خبر: 23081519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری مردم ایران است

R41371/P1357/S6,73/CT11

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به نام‌گذاری سالرزو حماسه ۹ دی به روز " بصیرت و تجدید میثاق با ولایت، حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری مردم ایران است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام عباس هاشمی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی حماسه 9 دی با اشاره به اهمیت تبیین این روز برای مردم اظهار داشت: در سال‌های گذشته به‌طور ویژه به مسئله فتنه 9 دی سال 88 پرداخته می‌شد اما باتوجه به افزایش فاصله زمانی گذشت زمان سبب کمرنگ‌ شدن این مهم می‌شود.

وی افزود: فتنه و فتنه‌انگیزی از بدو ایجاد انقلاب اسلامی ایران بوده و تنها در رابطه با انقلاب نیست بلکه مشکل اصلی استکبار با اسلام و هدفش از فتنه‌انگیزی نابودی اسلام و مسلمانان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون هیچ‌ کس نتوانسته مانند انقلاب اسلامی ایران کارهای دینی را در پیش گرفته و به واسطه آنها در برابر ابرقدرت‌های جهان استکبار ایستاده و عرض اندام کند، انقلاب اسلامی با محوریت دینی خود توانست دسیسه‌های دشمن را برملا کرده و فتنه‌های آنها را خنثی کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: مثال بازر مقابله ایران اسلامی در برابر فتنه‌انگیزی دشمنان در فاجعه فتنه 9 دی سال 88 بود، انقلاب اسلامی ایران با نفوذ در منطقه و در واقع در کشورهایی که مردم آزادی‌خواه دارد و برنامه‌ریزی اساسی با محوریت دینی فتنه‌های استکبار را برملا کرد.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب فتنه‌های بسیاری از سوی دشمن به‌وجود آمد که ایران اسلامی آنها را با درایت مقام معظم رهبری و اقتدار سربازان امام زمان خنثی کرد، مشکل دشمنان تنها ایران نیست بلکه مشکل اصلی آنها اسلام  مسلمانان هستند که در راستای نابودی اسلام دسیسه‌های بسیاری را پیش گرفتند که از جمله می‌توان به ایجاد اقلیم کردستان اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: هدف دشمن از ایجاد اقلیم کردستان این بود که اسرائیلی دیگر را به وجود آورند که این امر هم با درایت مقام معظم رهبری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی شد، اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی هم از آخرین فتنه‌های دشمن است که امیدواریم با درایت سربازان اسلام خنثی شود.

هاشمی عنوان کرد: هدف ما از برگزاری جلسه شورای هماهنگی 9 دی این است که باتوجه به اهمیت این مهم باید برنامه‌ریزی مناسبی برای تدوین و تبیین این روز انجام شود، 9 دی امسال به نام" روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" نامگذاری شده و شعار این روز" تجلی قدرت الهی در شکستن استکبار جهانی" است.

وی اضافه کرد: این وظیفه ملی و دینی ما است که دسیسه‌های دشمن را برای مردم بازگو و تبیین کنیم و آنها را از فتنه‌های دشمنان آگاه سازیم تا دید مردم نسبت به انگیزه و عقیده استکبار جهانی روشن شود، بنابراین هر یک از مسئولان در حوزه مسئولیت خود باید نسبت به آگاه‌سازی جامعه هدف آن حوزه در رابطه با فتنه 9 دی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای 9 دی امسال عبارت از برگزاری یک تجمع و مراسم عمومی در مصلی بیت‌المقدس در مرکز استان، برگزاری مراسمی در شهرستان‌ها و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این راستا است.

هاشمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در رابطه با این موضوع باید به دو صورت انجام شود یکی برنامه‌ریزی دستگاه‌ها برای جامعه هدف خود و همچنین برگزاری مراسمی کلی در راستای تبیین فتنه 9 دی 88 برای مردم است.

وی بیان کرد: توقع ما از نهادهای دولیت و عموم مردم این است که در راستای حضور حداکثری مردم در برنامه 9 دی که در روز شنبه 9 دی‌ماه ساعت 10 صبح در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما