شناسهٔ خبر: 23081444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سنندج

شمخانی: دانشجو و دانشگاه از منابع پایدار تولید قدرت و ثروت هستند

شورای عالی امنیت ملی

دبیر شورای عالی امنیت ملی که به استان کردستان سفر کرده است در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی سنندج در سخنانی با گرامیداشت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه از دانشجو و دانشگاه به عنوان یکی از منابع پایدار تولید قدرت و ثروت یاد کرد و بر فعال‌سازی حداکثری این سرمایه عظیم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی دستیابی به شرایط مطلوب و پیشرفت و تعالی کشور در همه حوزه‌ها را نیازمند کار و تلاش و مجاهدت یکایک ایرانیان به ویژه جوانان تحصیل کرده عنوان کرد و افزود: دستیابی به امنیت پایدار بدون حرکت مستمر در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه امکان‌پذیر نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از فرصتی که امنیت مثال زدنی کشور در خدمت بخش اقتصاد قرار داده است اظهار کرد:  باید از این موقعیت ارزشمند که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگر حاصل شده برای رفع اصلی‌ترین چالش کشور که وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است بهره ببریم.

وی با تبیین فرصت‌های بکر و منحصربه فرد استان کردستان در حوزه‌های کشاورزی،گردشگری،خدمات پزشکی وصادرات گفت: باید این سرمایه‌ها با تلاش و برنامه‌ریزی و اتخاذ رویکرد جهادی به ثروت تبدیل شود.

شمخانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان در خطه کردستان افزود: بنده همواره خود را دانشجو و نیازمند اطلاع از نظرات و دیدگاه‌های شما می‌دانم چرا که رویکردها، پیشنهادات و انتقادات شما را هدیه‌ای ارزشمند برای بهره‌گیری در مسیر ساختن حال و آینده کشور قلمداد می‌کنم.

هم‌چنین دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه این نشست در گفت‌وگوی صمیمی با دانشجویان به پرسش‌های گوناگون آنان در مورد مسایل مختلف داخلی و خارحی پاسخ گفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما