شناسهٔ خبر: 23081361 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در نشست اضطراری بین‌المجالس اسلامی عنوان شد

افشاگری ناراحت کننده نماینده فلسطین از وضعیت مسجدالاقصی/ از مسجد چیزی باقی نمانده است!

نماینده پارلمان فلسطین گفت: از مسجدالاقصی چیزی باقی نمانده است، تونل‌ها را در مسجد ایجاد کرده و حصار بسته‌اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضوان الاخرس نماینده پارلمان فلسطین در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورای اسلامی که امروز در هتل اسپیانس تهران برگزار شد، با بیان اینکه یکسری مسئولیت‌هایی بر عهده ما است، گفت: قدس شهر خداست انتخاب بشر نیست و قدس یک نقطه رسبدن به آسمان و معراج است.

وی با اشاره به اینکه چهار روز است قدس را ترک کرده است، اظهار داشت: برادران گرامی از مسجدالاقصی چیزی باقی نمانده تونل‌ها را در مسجد ایجاد کرده و حصار بسته‌اند.

رضوان الاخرس اظهار داشت: مسجد فقط برای عبادت کافرای صهیونیست شده است ان‌ها انواع کار‌ها را انجام می‌دهند ازدواج یهودیها، رقص و اواز در مسجد اجرا می‌شود.

نماینده پارلمان فلسطین در این نشست خاطرنشان کرد: در مسجد دیواری کشیده‌اند و می‌گویند بگویید این دیوار بسیاری از مناطق عربی را گرفته و مردم را فراری داده است.

رضوان الاخرس با تاکید بر اینکه تصمیم امریکا در انتقال سفارتش به قدس غالفگیر کننده نبود، گفت: آیا اگر حمایت‌های امریکا نبود کشوری به اسم اسراییل وجود داشت؛ وجود اسرائیل به خاطر حمایت، توپ و تاکن و توانایی‌های آمریکایی‌هاست، اگر ۶ ساعت حمایت امریکا از اسراییل برداشته شود اسرایلی وجود نخواهد داشت.

نماینده پارلمان فلسطین در این نشست خاطرنشان کرد: ایا امت اسلامی وظیفه خود را در مقابل این طرح امریکایی-اسراییلی انجام می‌دهد. ما نیازمندیم واقعیت‌ها را بدانیم تا خطر‌ها را خوب بشناسیم.

وی افزود: صهیونیست‌ها می‌توانند تقریبا هر کاری در فلسطین انجام دهند برعکس نیروهایی که وظایف خود را باید انجام دهند درخطر تهدید امریکا هستند. امریکا توانست یک وضعی دشمنی بین امت اسلامی ایجاد کند دشمنی داخل امت اسلامی بیشتر از دشمنی با صهیونیست‌ها است.

نظر شما