شناسهٔ خبر: 23081109 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شمخانی: فرصت‌های منحصر به فرد کردستان با رویکرد جهادی به ثروت تبدیل شود

R1396/P36447/S8,90,95/CT1

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبیین فرصت‌های بکر و منحصر به فرد استان کردستان در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، خدمات پزشکی و صادرات گفت: باید این سرمایه‌ها با تلاش و برنامه ریزی و اتخاذ رویکرد جهادی به ثروت تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که به استان کردستان سفر کرده، در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی سنندج طی سخنانی با گرامیداشت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه از دانشجو و دانشگاه بعنوان یکی از منابع پایدار تولید قدرت و ثروت یاد کرد و بر فعال سازی حداکثری این سرمایه عظیم تاکید کرد.

وی دستیابی به شرایط مطلوب و پیشرفت و تعالی کشور در همه حوزه‌ها را نیازمند کار و تلاش و مجاهدت یکایک ایرانیان بویژه جوانان تحصیلکرده عنوان کرد و افزود: دستیابی به امنیت پایدار بدون حرکت مستمر در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه امکان پذیر نیست.

دبیرشورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فرصتی که امنیت مثال زدنی کشور در خدمت بخش اقتصاد قرار داده است، اظهار داشت: باید از این موقعیت ارزشمند که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگر حاصل شده برای رفع اصلی‌ترین چالش کشور که وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است بهره ببریم.

وی با تبیین فرصت‌های بکر و منحصر بفرد استان کردستان در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، خدمات پزشکی و صادرات گفت: باید این سرمایه‌ها با تلاش و برنامه ریزی و اتخاذ رویکرد جهادی به ثروت تبدیل شود.

دریابان شمخانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان در خطه کردستان اظهارداشت: بنده همواره خود را دانشجو و نیازمند اطلاع از نظرات و دیدگاه‌های شما می‌دانم چرا که رویکردها، پیشنهادات و انتقادات شما را هدیه‌ای ارزشمند برای بهره گیری در مسیر ساختند حال و آینده کشور قلمداد می‌کنم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه این نشست در گفت‌وگوی صمیمی با دانشجویان به پرسش‌های گوناگون آنان در مورد مسائل مختلف داخلی و خارجی پاسخ گفت.

انتهای پیام/

نظر شما