شناسهٔ خبر: 23077223 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکا از خشم جهان اسلام در امان نخواهدبود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جهان اسلام نسبت به معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معترض است، گفت: آمریکا مراقب خشم و اعتراض همه جانبه جهان اسلام باشد که این خشم عواقب خطرناکی را در پی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: اقدام ترامپ یکی اقدام نابخردانه بود که دخالت در امور سایر کشورها تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه قدس متعلق به فلسطینیان و جهان اسلام است، افزود: رئیس جمهور آمریکا بر چه اساسی اجازه یافته که قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی کند، این امر که تجاوزی آشکار محسوب می‌شود که خشم عمومی مردم را در پی خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با راهپیمایی امروز، تمام مسلمانان جهان خشم و اعتراض خود را اعلام کرده و این اقدام را محکوم خواهند کرد، ادامه داد: آمریکا مطمئن باشد که این تصمیم‌گیری عواقب بدی برای این کشور و رژیم صهیونیستی داشته و زمینه نابودی آنها را فراهم خواهد ساخت.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای اروپایی نیز شاهد اعتراضات مردمی هستیم، ادامه داد: جهانیان متوجه فریبکاری و بدخواهی آمریکا شده و افکار عمومی علیه این کشور تحریک شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهان اسلام نسبت به این اقدام خصمانه و بدور از عقل آمریکا کوتاه نخواهد آمد، توضیح داد: آمریکا مراقب خشم و اعتراض همه جانبه جهان اسلام باشد که این خشم عواقب خطرناکی برای این کشور خواهد داشت.

نظر شما