شناسهٔ خبر: 23076807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نظارت، کنترل، آموزش و هدایت از وظایف مدیران شایسته است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی انتظامی گلستان، حجت الاسلام غلام حیدر حیدری روز یکشنبه در هشتمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان،

صاحب‌خبر - به گزارش روز دوشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی انتظامی گلستان، حجت الاسلام غلام حیدر حیدری روز یکشنبه در هشتمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی متولی نظم و امنیت جامعه و مدافع حقوق محرومان بوده و همه مدیران، فرماندهان و مسئولان انتظامی در اجرای ماموریت متنوع و گسترده خود رضایت خدا و مردم را در نظر بگیرند.
وی همچنین بر تقویت بصیرت دینی و سیاسی تاکید کرد و افزود: مدیران باید امور ماموریتی و محوله خود را به خوبی بشناسند و از سوی دیگر ظرفیت انتقادپذیری داشته باشند.
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان عقیدتی ناجا یادآور شد: همه فرماندهان و مدیران در قبال عملکرد زیر مجموعه خود، مسئول هستند و کارآیی، اثر بخشی و بهره وری در ارزیابی عملکرد یک یگان مهم است.
به گفته وی؛ در حوزه نظارت و کنترل سازمانی باید مواردی مانند کیفی سازی و پایش مستمر مولفه نظارت و کنترل، تعامل با رده های نظارتی، دریافت گزارش و شکایت و برآورد صحیح ،موثر و کاربردی در نظر گرفته شود.
حجت الاسلام حیدری یادآور شد: در حوزه سازمانی هدایت درست و به موقع، حمایت مادی و معنوی، نظارت و کنترل مستمر و پیگیری دقیق، فراگیر و موثر و در حوزه محیطی توسعه کمی و کیفی محیطی، آمایش، نگهداشت و شناسایی ابعاد ماموریتی باید مدنظر باشد.
وی؛ بصیرت افزایی را لازمه ماموریت های ناجا عنوان کرد و گفت: اولین گام برای بصیرت افزایی کارکنان شناسایی آسیب ها و نقاط آسیب پذیر ماموریت ها است.
3014/1648
تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

نظر شما