شناسهٔ خبر: 23076648 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری سه سارق و یک قاچاقچی مواد مخدر در مناطق مرزی گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان از دستگیری سه سارق و یک قاچاقچی مواد مخدر در مناطق مرزی شهرستان گنبدکاووس خبر داد و در این ارتباط 471 گرم تریاک و مقداری کالای مسروقه کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته در بازرسی از یک خودروی سواری سفید رنگ در ورودی روستای کرند، از صندوق عقب این خودرو مقدار 471 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که جاسازی شده بود، کشف و شخصی که اقدام به حمل و نگهداری این مواد می کرد، دستگیر شد.
وی افزود: این شخص 39 ساله، اهل و ساکن روستای قره گل غربی از توابع شهرستان مراوه تپه است که به همراه مواد مخدر مکشوفه دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شده و پرونده متشکله در سیر مراحل قضایی قرار دارد.
فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان با اشاره به وقوع چند فقره سرقت بویژه در شهر مرزی اینچه برون، گفت: بررسی و رفع این مشکل با تشکیل اکیپی از مامورین گروهان مرزی اینچه برون در دستور کار قرار گرفت و با دستگیری یکی از مظنونین که که با خودرو در حال تردد در سطح شهر اینچه برون بود، ماموران موفق به شناسایی دو همدست دیگر وی نیز شدند.
وی افزود: در بازرسی از منزل یکی از سارقین، اقلام سرقتی شامل دو دستگاه موتور پمپ خودروهای سنگین، یک دستگاه موتور دینام، یک تابلو برق حاوی 11 کلید و چهار پریز برق، 44 متر کابل برق فشار قوی، 23 متر شیلنگ فشار قوی مورد استفاده در پمپ های آب کشاورزی و 183 عدد سرپیچ ریسه برق کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمین به انجام سرقت ها اعتراف کرده اند و با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است که آنان تاکنون در سه فقره سرقت از جمله از ساختمان قدیم دادگستری و منابع طبیعی شهر مرزی اینچه برون دست داشته اند.
سرهنگ سراوانی افزود: تحقیقات از سه متهم به سرقت که تمامی آنها اهل و ساکن شهر مرزی اینچه برون هستند و یکی از آنها صبح امروز( دوشنبه) دستگیر شده است، در خصوص جرایم ارتکابی ادامه دارد.
هنگ مرزی اترک استان گلستان مسئولین حراست از مرزهای خاکی جهمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان در محدوده استان گلستان به طول حدود 350 کیلومتر را برعهده دارد و مقر آن در گنبدکاووس قرار دارد.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*

نظر شما