شناسهٔ خبر: 23076552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

تقدیر وزیر کشور از استاندار/هم اکنون

آذربایجان شرقی استان برتر جشنواره ملی پژوهش سال ۹۶

تبریز(پانا)- آذربایجان شرقی در هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری به عنوان استان برتر معرفی شد.

صاحب‌خبر -

هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر کشور در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی  در تهران آغاز  و از ۱۶ پژوهشگر، ۴ فناور، ۱ ایده پرداز، ۴ استاندار حامی پژوهش و ۴ رئیس دانشگاه به عنوان دبیر کل ستاد‌های استانی تجلیل شد.

در این مراسم  وزیر کشورو  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوح از مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی تجلیل کردند. 


 در لوح سپاسی که به همین مناسبت به استاندار آذربایجان شرقی اهدا شد، آمده است: امروزه اقتدار و بالندگی جوامع در عرصه‌های گوناگون به میزان زیادی در گرو رشد علمی، مطالعاتی و تحقیقاتی است که در پرتو تعامل مدیران و اندیشه‌ورزان خلاق حاصل آمده و همواره آینده‌ای سرشار از امید و نشاط را نوید می‌دهد.

 در این لوح که به امضای دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور رسیده است، ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام استاندار آذربایجان شرقی به حوزه پژوهش و فناوری، این استان به عنوان یکی از استان‌های برتر در جشنواره ملی پژوهش سال 1396 معرفی گردیده است.

 وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و کشور در این لوح ابراز امیدواری کرده‌اند که شاهد توسعه هرچه بیشتر فرهنگ پژوهش در حوزه‌های مختلف مدیریتی به‌ویژه اقتصاد مقاومتی باشیم و از این طریق زمینه افزایش میزان مشارکت نخبگان علمی در تصمیم‌گیری‌های اجرایی و توسعه پژوهش‌های کاربردی، بیش از پیش فراهم شود.

نظر شما