شناسهٔ خبر: 23076418 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌‌شرقی؛

فراجناحی بودن و قرار گرفتن زیرپرچم ولایت یک اصل جاری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: فراجناحی بودن و قرار گرفتن زیرپرچم ولایت باید یک اصل جاری باشد و همین جزو اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از پرتشکل‌ترین نهادهای انقلابی است.

وی تشریح کرد: روحانیت، هیئات مذهبی، 680 موسسه قرآنی، مدارس صدرا، انجمن‌های اسلامی ادارات و کارخانجات از جمله مهم‌ترین زیرمجموعه‌های تبلیغات اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین جمعیت زنان فرهیخته که دبیرخانه دائمی آن در استان ما قرار دارد، ظرفیت خوبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان است.

وی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: دلیل اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در برخی مواقع به بحث‌هایی همچون اقتصاد مقاومتی هم ورود می‌کند، آن است که اقتصاد و رواج آن، لازمه گسترش دین در یک جامعه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و داشته‌های مختلف شهرستان آذرشهر، بیان کرد: وجود شهرک صنعتی بزرگ سلیمی در این منطقه قطعا موضوعی است که باید انجمن‌ اسلامی کارخانجات این شهرستان ورود مفیدی به آن بکند.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه فراجناحی بودن و قرار گرفتن زیر پرچم ولایت باید به عنوان یک اصل در شهرستان جاری باشد، گفت: اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر قرآن و اهل بیت و نیز گسترش فرهنگ آنان است.

وی همچنین عنوان کرد: دین و تدین آذرشهری‌ها را با شهیدانی همچون شهید آیت‌الله مدنی می‌شناسیم، امروزه نیز وجود مدرسه معارف اسلامی صدرا در این شهرستان، برگرفته از مدرسه اسلامی است که ایشان قبل از انقلاب دایر کرده بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان با تقدیر از زحمات یک‌ساله حجت‌الاسلام خور نژادحسینی، رئیس سابق تبلیغات اسلامی آذرشهر که هم اینک به معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی منصوب شدند، حجت‌الاسلام محمد فتاحی را به عنوان رئیس جدید این اداره در آذرشهر معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما