شناسهٔ خبر: 23076396 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه کشور نیازمند تقویت وحدت حوزه و دانشگاه است

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با تبریک فرا رسیدن 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح گفت: توسعه کشور به تقویت وحدت حوزه و دانشگاه نیاز جدی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در متن پیام اقبال عباسی که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: استفاده از توان علمی، کارشناسی و تجربه های حوزه و دانشگاه می تواند در سرعت بخشی به روند توسعه ای کشور در بخشهای مختلف مؤثر باشد.
وی تاکید کرد: حوزه و دانشگاه به عنوان زیربنای اصلی و خاستگاه توسعه علم و دانش و دستیابی به موفقیت های مختلف محسوب می شود که همواره باید مورد توجه برنامه ریزان، صاحب نظران و مسئولان قرار گیرد.
عباسی افزود: البته همان طور که در آموزه های دینی به توسعه علم و کسب دانش اشاره ها و تاکیدات فراوانی شده است باید نسبت به فراهم کردن زیرساخت های لازم برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های علمی در حوزه و دانشگاه اقدام کرد.
وی تصریح کرد:مسئولان دولت تدبیر و امید در سطح ملی و استانی تمامی تلاش خود را برای ارتقای زیرساخت ها و تقویت توان علمی حوزه و دانشگاه انجام می دهند.
عباسی در پایان فرارسیدن 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه را تمامی دست اندرکاران و فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش ایرنا، 27 آذر همزمان با شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح در سال 1358 به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.
دریافت کننده:وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097

انتهای پیام /*

نظر شما