شناسهٔ خبر: 23075595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر آبفا پاکدشت:

۲۴۵۲ رشته انشعاب فرسوده آب در پاکدشت نوسازی شد

پاکدشت- مدیر آبفا پاکدشت گفت: به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب ۲۴۵۲ رشته انشعاب فرسوده آب در پاکدشت نوسازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی ولی بغدادی، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب و با توجه به محدودیت ها و چالش های منابع آبی، افت سطح آب سفره های زیرزمینی و کاهش نزولات جوی، در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

بغدادی با اشاره به این که استاندارد سازی انشعابات فرسوده گام موثری در اجرای طرح مدیریت مصرف آب است بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده عملیات  بازسازی انشعابات فرسوده آب مشترکین  از ابتدا سال جاری به صورت مستمر و ماهانه اجرا شد و تا پایان آبان ماه ۲۴۵۲ فقره از این انشعابات در مناطق  شهری پاکدشت، یبر، خاتون آباد و حصار امیر استانداردسازی شدند.

وی گفت: در بازسازی انشعابات فرسوده از لوله و اتصالات جدید با کیفیت استاندارد استفاده شد تا ضمن از مدار خارج کردن انشعابات قدیمی و جلوگیری از تلفات آب،شاهد ارتقا خدمات آب رسانی و جلب رضایت مشترکین باشیم.

مدیر آبفا پاکدشت در پایان اظهار داشت: لازم است که مدیریت مصرف آب در دستور کار کلیه شهروندان قرار بگیرد و نسبت به هدر رفت آبآشامیدنی توجه لازم را داشته باشند تا همگی به نحو احسنت از این نعمت الهی برخوردار شویم.

برچسب‌ها:

نظر شما