شناسهٔ خبر: 23075539 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

ایران تک 15/ قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور، عنوان کرد:

"ایران تک" محل رقابت برنده ها

نصر: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور، گفت: "ایران تک" محلی برای رقابت بنگاه های اقتصادی برنده منطقه غرب و شمال غرب کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، به نقل از ستاد اطلاع رسانی همایش "ایران تک"، "رضا رحمانی" قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی این همایش، "ایران تک" را فرصتی طلائی جهت معرفی ظرفیت های صنعتی منطقه دانست و گفت: فعالیت گروه های صنعتی در منطقه غرب و شمال غرب کشور همواره یکی از پایه های استوار اقتصاد کشور است که براساس آن چرخه اقتصادی سایر بخش های اقتصاد نیز تقویت و به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه توسعه شرکت های صنعتی تعریفی مستقیم با توسعه اقتصاد منطقه دارد، ادامه داد: با کسب موفقیت های متداوم شرکت های صنعتی در فعالیت های خود، روند توسعه وگسترش اقتصاد منطقه سیری صعودی پیدا کرده و فضای رقابتی را جهت ارتقا سطح عملکرد سایر گروه های صنعتی نیز فراهم می سازد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همایش "ایران تک" طی عملکرد مثبت خود در چهار دوره گذشته توانسته است فضای مناسبی را جهت رقابت بنگاه های اقتصادی قدرتمند منطقه ایجاد و فرهنگ رقابت پذیری سالم را در جامعه اقتصادی ملموس سازد.

رحمانی در پایان تاکید کرد: "ایران تک" محلی برای رقابت برنده ها است. بنگاه های اقتصادی که بر خود باور داشته و بر عملکرد موثر خود در راستای توسعه اقتصادی منطقه، معتقدند با حضور در این همایش تخصصی، به کسب تجربه و دانش به روز صنعتی می پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما