شناسهٔ خبر: 23074671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده هنگ مرزی تایباد:

اقتدار مرزبانان، قدرت نظام را افزایش می دهد

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: اقتدار و قدرت نظام به اقتدار و پویایی نیروهای مسلح بستگی داشته و مرزبانی در ویترین نیروهای مسلح قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، فرمانده هنگ مرزی تایباد در نشست با انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تایباد، گفت: اقتدار و قدرت نظام به اقتدار و پویایی نیروهای مسلح بستگی داشته و مرزبانی در ویترین نیروهای مسلح قرار دارد، به طوری که هر چه اقتدار مرزبانی و نیروهای مرزی بیشتر شود اقتدار نیروهای مسلح و اقتدار نظام افزایش می یابد.

 

کاظم صمدی با اشاره به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرهنگ سازی و ترویج امنیت در جامعه بیان کرد: این قشر با انتشار اخبار موثق و جامع از خدمات سازنده نظامی می توانند نقش بسیار مثبتی در برقراری امنیت داشته باشند. خبرهای امنیتی اگر در مسیر درستی هدایت و تنظیم شوند، گام مؤثری در ایفای قدرت نظامی دارد.
 
 
وی با توجه به فراگیر بودن فضاهای مجازی تصریح کرد: امروزه مردم به جای خرید روزنامه یا تماشای اخبار بیشتر در فضاهای مجازی سر می کنند و این فضاها فارغ از خطرات و معضلات می تواند در بسیاری از امور مفید باشد.
 
فرمانده هنگ مرزی تایباد اظهار کرد: ما باید با اطلاعات صحیح در آگاهی مردم شریک شویم و احساس امنیت را برای آن ها به وجود آورده و فضاهای مجازی را محلی برای کسب اخبار روز و صحیح کرده و به دشمن اجازه تبلیغات نادرست در این فضاها را ندهیم.
 
صمدی افزود: اگر در خبر رسانی امنیتی دقت نشود، شخص آسیب نخواهد دید بلکه یک جامعه در خطر است.
 
 
خبرنگاران زبان گویا و چشم بینای مردم هستند

رئیس حفاظت اطلاعات هنگ مرزی تایباد در ادامه این نشست گفت: خبرنگاران زبان گویا و چشم بینای مردم هستند، در حال حاضر که ارتباطات با قطار زمان حرکت می کند این قشر فعال می توانند نقش بسیاری در انتقال اخبار داشته باشند.


علی رحیمی با اشاره به حس امنیت در جامعه بیان کرد: با توجه به آیات قرآن انسان برای ادامه حیات نیاز مبرم به امنیت داشته و احساس امنیت از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


وی عنوان کرد: در پیاده کردن یک خبر امنیتی هر واژه و هر حرفی بازتاب ویژه ای در کل جهان دارد و امنیت یک جامعه را تغییر خواهد داد.

 
انتهای پیام/

نظر شما