شناسهٔ خبر: 23071809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال: از فردوسی‌پور گزارش برنامه نود با موضوع جادوگری را خواستیم، نداد / دعوت خداداد به کمیته اخلاق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال: از فردوسی‌پور گزارش برنامه نود با موضوع جادوگری را خواستیم، نداد / دعوت خداداد به کمیته اخلاق

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال: از فردوسی‌پور گزارش برنامه نود با موضوع جادوگری را خواستیم نداد / دعوت خداداد به کمیته اخلاق

یک عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از دعوت خداداد عزیزی به این کمیته خبر داد.

دکتر عبدالله سمامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خداد عزیزی به خاطر اطلاعات مهم ومفیدی که می‌گوید در موضوع جادوگری دارد به کمیته اخلاق دعوت خواهد شد تا از اطلاعات ایشان در کمیته اخلاق استفاده شود.

او درباره موضوع جادوگری که در برنامه ٩٠ مطرح شد هم گفت: از آقای فردوسی‌پور گزارش کامل برنامه ۹۰ با موضوع جادوگری را خواستیم ولی تاکنون به کمیته اخلاق ارائه نشده است.

سمامی در ادامه افزود: مبارزه با فساد با حرف و شعار نمی‌شود. اگر کسی دلسوز فوتبال و ورزش است اطلاعات و اخباری که در اختیار دارد را ارائه دهد بعد نتیجه را از ما پیگیری کند. مبارزه با فساد در فوتبال عزم همگانی خصوصا همکاری خود اهالی فوتبال را می‌طلبد که با این کمیته همکاری لازم را انجام دهند.

نظر شما