شناسهٔ خبر: 23071560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خونه به خونه در مصافی سخت با گسترش فولاد تبریز

تیم خونه به خونه مازندران با هدایت جواد نکونام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور امروز میزبان تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز است.

صاحب‌خبر -

خونه به خونه در مصافی سخت با گسترش فولاد تبریزبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: دیدار این دو تیم ساعت 13:45 دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل برگزار می شود و برای بهره مندی از حضور بیشتر تماشاگران در این ورزشگاه، تماشای این بازی رایگان اعلام شده است.
ابراهیم محمودی با بیان اینکه تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با حذف تیم های نامداری مانند سیاه جامگان مشهد و راه آهن تهران، درآستانه خلق یک شگفتی بزرگ دراین رقابتها است افزود: تیم گسترش فولاد تبریز و میانه جدولی رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با هدایت فیروزکریمی درتلاش است تا به عنوان نخستین صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی این فصل لقب گیرد. همچنین تبریزی ها در دو بازی مرحله گذشته خود با حذف تیم های دسته یکی اکسین البرز و نفت مسجدسلیمان حریف تیم خونه به خونه مازندران شدند.
سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: در صورت برتری هر یک از این دو تیم، در مرحله نیمه نهایی حریف برنده تیم های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان خواهند شد که دیدار این دو تیم نیز عصرفردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

نظر شما