شناسهٔ خبر: 23071110 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانش آموزان و معلمان نظرآبادی در مسیر نور به حضرت حق پیوستند

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر محسن زاده در مراسم گرامیداشت سومین روز درگذشت 2 دانش آموز و 2 معلم نظرآبادی در حادثه سوسنگرد که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و استاندار البرز در مسجد غدیریه این شهرستان برگزار شد، افزود: این عزیزان در سفری معنوی به دیار حق شتافتند که حضورشان در کربلای ایران نشان از اعتقادات عمیق دینی و انقلابی آنان دارد.
وی با اشاره به اینکه وجود شهدای نظرآباد نشانگر ولایت‌مداری و وفاداری مردم این خطه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.خاطر نشان کرد: خداوند بزرگ‌ترین توفیق را نصیب خانواده‌های شهدا کرده که فرزندان آن‌ها جان خود را در راه اسلام و میهن اسلامی فدا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه ما امروز هر چه داریم از برکت خون شهدا ست، یاد آور شد:‌ دانش آموزان و معلمان به این سفر معنوی می روند تا از شهدای کربلای ایران درس بیاموزند و عهدی دوباره ببندند.
وی گفت: در مورد فضایل شهید به اندازه‌ای آیات و روایات بیان کرده‌اند که انسان متحیر می‌ماند.
امام جمعه نظرآباد عزت، آسایش، امنیت و اقتدار کشور را مدیون شهیدان انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و افزود: امروز نیز به برکت جانفشانی و ایثار شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت انقلابی ایران در دنیا با عزت و اقتدار در برابر قدرت‌‌های استکباری ایستاده است.
در این آیین که خانواده های دانش آموزان و معلمان جان باخته ،مسئولان استانی و منطقه ای حضور داشتند بر تداوم را امام و شهدا با تبعیت محض از رهبری تاکید شد.
در سانحه تصادف اردوی راهیان نور دانش آموزان نظرآبادی که عصر سه شنبه هفته گذشته در محور سوسنگرد رخ داد2 دانش آموزو2 معلم جان باختندو مابقی مسافران مصدوم شدند.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما