شناسهٔ خبر: 23070776 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

جلسه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد

جلسه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با حضور دکتر احمد رضا طاهری سرپرست دانشگاه و اعضای ستاد هفته پژوهش در دفتر ریاست واحد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در هفته پژوهش تصویب شد.

طاهری در جلسه تشریح برنامه‌های هفته پژوهش با تشکر از اقدامات انجام گرفته از سوی مدیر پژوهشی واحد با توجه به لزوم برنامه ریزی منسجم و پربار برای ورود به هفته پژوهش، اظهار کرد: در هفته پژوهش باید با اقدامات و طرح‌های علمی و پژوهشی انرژی و روح تازه‌ای به دانشگاه دمیده شود و لازم است فضایی ایجاد شود تا دانشگاهیان بتوانند به بهترین شکل از این هفته استفاده و اطلاعات علمی خود را ارتقا بخشند.

طاهری افزود: در هفته پژوهش انتظار می‌رود با درایت و تلاش مدیر پژوهشی و همچنین پرسنل حوزه پژوهش با برنامه‌ریزی‌های منسجم و با تبلیغات صحیح، تمامی فعالیت‌های علمی و پژوهشی انجام گرفته در دانشگاه را اطلاع رسانی و منعکس کرد.

در ادامه جلسه یعقوبی مدیر پژوهش و فناوری واحد سراوان ضمن تشکر از رهنمودهای دکتر طاهری راجع به برنامه های هفته پژوهش اظهار کرد: با توجه به جایگاه پژوهش و نقش آن در پیشرفت کشور دانشگاهها و بخصوص دانشگاه آزاد اسلامی با امکانات و پتانسیل عظیمی که دارد در این خصوص باید پیشرو باشند.
وی گفت : هفته پژوهش و فناوری فرصتی است که می توان دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان و اعضاء هیات علمی و امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را به جامعه معرفی کرد و از پژوهشگران تقدیر و قدردانی کرد.
مدیر پژوهش و فناوری اظهارنمود : هفته پژوهش و فناوری امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با برگزاری برنامه ها، کارگاههای آموزشی ، برگزاری مسابقات علمی، سخنرانی های علمی با حضور شخصیت های علمی فرهنگی و مذهبی و سیاسی سطح شهرستان با شکوهتر از سال های قبل برگزار خواهد شد.
یعقوبی افزود: با توجه به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا که قدس شریف را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی کرد، وظیفه دانشگاهیان و شخصیت های سیاسی و مذهبی است که در این خصوص راههای مقابله با این تهدید جهان اسلام را بررسی و اقدام نمایند.

نظر شما