شناسهٔ خبر: 23069370 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تهاجم گروه های تروریستی به مواضع ارتش سوریه دفع شد

دمشق - ایرنا - تهاجم گسترده گروه های تروریستی به مواضع ارتش سوریه در شمال استان حماه ناکام ماند ولی درگیری شدید ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، منابع میدانی یکشنبه شب اعلام کردند که گروه های تروریستی مواضع ارتش سوریه در شمال استان حماه را مورد حمله سنگین قراردادند.
به گفته این منابع، این حمله که در محور روستای زلین و شهرک زلاقیات در شمال شهر حلفایا در شمال استان حماه متمرکز بود، دفع شد ولی درگیری شدید همچنان ادامه دارد.
همزمان با یورش تروریست ها، جنگنده های نیروی هوایی روسیه و سوریه، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره را در جنوب استان ادلب بمباران کردند.
یگان های ارتش سوریه اوایل اردیبهشت ماه 96 در این محور درگیری های شدیدی با گروه های تروریستی داشتند و شهرک المصاصنه و دو روستای زورالحیصه و زورالطیبه، سه شهراصلی صوران، طیبه الامام و حلفایا را از کنترل گروه های تروریستی خارج کردند.
یورش تروریست ها به مواضع ارتش در شمال استان حماه، به دلیل عملیات ارتش و نیروهای مقاومت در شمال شرق این استان و به منظور کاهش فشار بر گروه تروریستی جبهه النصره است.
ارتش و نیروهای مسلح این کشور در آخرین عملیات خود در شمال شرق استان حماه و در ادامه مبارزه با گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست های وابسته، روستاهای ام تریکه، ام حزیم، بلیل، تپه رجم الاحمر، تل شطیب و روستای الزبادی و تل بولص را آزاد کردند.
شبس**6116*شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*

نظر شما