شناسهٔ خبر: 23067742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

با حضور آیت‌الله تسخیری برگزار شد:

رونمایی از ۴ اثر پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی

حوزه/ مراسم نکوداشت هفته پژوهش با حضور آیت‌الله تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام و جمعی از اندیشمندان علوم اسلامی و شخصیت‌های علمی و تقریبی، در دانشگاه مذاهب اسلامی تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیین نکوداشت «هفته پژوهش» عصر امروز(یکشنبه 26 آذرماه) با حضور آیت‌الله تسخیری، مشاور ‌مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، حجت الاسلام والمسلمین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، مولوی نذیر احمد سلامی، عضو مجلس خبرگان و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت، استادان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه، با رونمایی از 4 اثر پژوهشی در محل دانشگاه مذاهب اسلامی تهران برگزار شد.

در این مراسم از دو کتاب حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با عنوان «درآمدی بر مبانی وحدت اسلامی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و «درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام» و نیز منشور اخلاق پژوهش و سایت جدید دانشگاه مذاهب رونمایی شد.

همچنین در پایان این مراسم، ضمن تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه مذاهب اسلامی، از آثار پژوهشی دانشگاه از جمله کتاب‌های «الجامع لشرحي التجرید» اثر حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، «ما استدل به الحنفية من آثار صهر ختم البرية» اثر مولوی محمداسحاق مدنی، استاد دانشگاه مذاهب اسلامی و عالم اهل سنت رونمایی شد.

313/42

نظر شما