شناسهٔ خبر: 23065529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اولین وقف با نیت استکبار ستیزی اسرائیل در نهاوند ثبت شد

باهدف مبارزه با استکبار جهانی اولین وقف شهرستان نهاوند واستان همدان در نهاوند ثبت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان ، حجت‌الاسلام و المسلمین فیض الله اسد پور مدیر اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان نهاوند اظهار داشت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی در همدان و شهرستان نهاوند ثبت شد.

وی بیان کرد: واقف نیک‌اندیش یک دستگاه آپارتمان نوساز به مساحت ۷۰ متر مربع و به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان را با نیت مبارزه با استکبار جهانی خصوصاً رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین در شهرستان نهاوند وقف کرد.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان این که این وقف از نوع منفعتی است، افزود: ثبت این نیت به عنوان نخستین وقف در حوزه استکبارستیزی است که در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان ثبت شده است.

وی با تاکید به اینکه استکبارستیزی یکی از اهداف و راهبرد‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است و باید روحیه مقابله با دشمنان در میان آحاد جامعه تقویت شود، گفت: وقف‌هایی در این راستا می‌تواند نقشه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر آب کرده و کمک زیادی به پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی کند.

اسد پور وقف با نیت استکبارستیزی را مهم دانست و افزود: همه وظیفه دارند نسبت به مبانی دینی و انقلابی توجه ویژه داشته باشند و یکی از وظایف مهم در این راستا ترویج سنت حسنه وقف با نیت استکبار ستیزی است.

وی خاطرنشان کرد: واقف خیراندیش یکی از کارکنان مجموعه اوقاف و امور خیریه استان همدان است و که با نیت صرف گمنام ماندن نام خود این وقف را انجام داده است.

انتهای پیام/ف

 

نظر شما