شناسهٔ خبر: 23065173 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باند حمل و توزیع مواد مخدر در جیرفت منهدم شد

جیرفت - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت از انهدام باند حمل و توزیع مواد مخدر در محور جیرفت - اسفندقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا محمدرضایی شبانگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی به مرکز کشور را داشتند، مطلع شد.
وی بیان کرد: پس از یک هفته کار اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچیان شناسایی و نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر محور جیرفت - اسفندقه را تحت پوشش خود قرار دادند.
وی گفت: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت - اسفندقه به 2 دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: پس از بازرسی این 2 خودرو 243 کیلو و 830 گرم تریاک کشف و سه مرد و یک زن دستگیر شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت ادامه داد: مواد مخدر کشف شده به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
وی خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان و باندهای مسلح و بزرگ مواد مخدر اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند.
وی بیان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعا مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی گزارش دهند.
استان کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی به عنوان گلوگاه ترانزیت قاچاق مواد مخدر محسوب می شود و با تقدیم تعداد زیادی از شهدا همواره در خط مقدم مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029

انتهای پیام /*

نظر شما