شناسهٔ خبر: 23065022 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام حذفی فوتبال؛

سرمربی ایرانجوان بوشهر: دیدار با استقلال، نبرد تیم های ریشه دار است

تهران- ایرنا- «غلامرضا دلگرم» سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر، گفت: دیدار ایرانجوان و استقلال نبرد تیم های ریشه دار است که در این رقابت برای پیروزی و صعود به نیمه نهایی جام حذفی تلاش می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دلگرم امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: رویارویی با تیم های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال برای ما افتخار است و خوشحالم که می توانیم استعداد بازیکنانمان را مقابل آبی های پایتخت به نمایش بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه تیمش 70 سال در فوتبال ایران قدمت دارد، گفت: بر این اساس، جدال ایرانجوان بوشهر و استقلال تهران یک نبرد بین تیم های ریشه دار است.
دلگرم گفت: در بازی فردا هر دو تیم به دنبال پیروزی، موفقیت و رسیدن به مرحله بعدی این مسابقات هستند.
سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر با اشاره به اینکه لیگ ایران از معیارهای حرفه ای فوتبال به دور است، اظهار داشت: به رغم همه محدودیت ها و فاصله ای که ازنظر امکانات نسبت به لیگ برتر وجود دارد، بازیکنان خوبی مانند «مهدی طارمی» و «مهدی قائدی» از ایرانجوان بوشهر به تیم های پرسپولیس و استقلال تهران پیوستند.
دلگرم ادامه داد: تیم ما در مراحل قبلی فولاد خوزستان و مشکی پوشان را حذف کرد و توانایی چنین اتفاقی در این مرحله را نیز دارد.
سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در خصوص فساد در فوتبال گفت: چیزی در این خصوص مشاهده نکرده ام، اما نیاز به تیزبینی نظارتی بیشتری در فوتبال داریم. در فوتبالی که پول های چند صد میلیاردی رد و بدل می شود، امکان هر چیزی وجود دارد.
وی در خصوص بازی با مس کرمان در لیگ یک گفت: داوری در این دیدار سبب تشنج و وارد کردن فضای نامناسب در ورزشگاه شد و در نهایت من نیز از روی نیمکت تیم اخراج شدم.همچنین ورود نیروی انتظامی به محدوده فنی و برخورد وی با بازیکن ایرانجوان خلاف قانون بود و نحوه داوری نیز سبب شد که تمرکز و آرامش بازیکنان ازبین برود که در این خصوص گله مند هستم.
وی با تایید شکایت از باشگاه استقلال تهران گفت: یک سال از انتقال مهدی قائدی به باشگاه استقلال تهران می گذرد که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات باشگاه از طرف باشگاه تهرانی مجبور به شکایت شدیم.
تیم فوتبال استقلال تهران، فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران و از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور میزبان تیم دسته اولی ایرانجوان بوشهر است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**9029**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان، مهدی موذن** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما