شناسهٔ خبر: 2306499 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

واکنش وفاق به آمار انتخاباتی آل خلیفه

جمعیت وفاق بحرین در واکنش به اعلام مشارکت 51درصدی در انتخابات اعلام کرد: آمارهای حکومت درباره نتایج انتخابات پارلمانی خنده آور است.

صاحب‌خبر -
العالم: جمعیت وفاق بحرین در بیانیه ای به تلاش های رژیم آل خلیفه برای فرار از تحریم گسترده انتخابات و فریب افکار عمومی، با ارایه آمارهای مبالغه آمیز و دور از واقعیت درباره میزان مشارکت در این انتخابات واکنش نشان داد.

مشارکت تنها 30درصدی در انتخابات

بر اساس گزارش سایت جمعیت وفاق، منابع آگاه تاکید کردند که میزان مشارکت در انتخابات مزبور حدود 30 درصد – با احتمال 5 درصد کم یا زیادتر – بوده است.

جمعیت وفاق تأکید کرد که اگر ده ها هزار نظامی وادار به شرکت در انتخابات نمی شدند و بخشنامه های تهدید آمیز علیه تحریم کنندگان انتخابات صادر نمی شد میزان مشارکت به 30درصد هم نمی رسید.

وفاق خاطرنشان کرد، کسی که این آمارها را درباره انتخابات اعلام می کند همان کسی است که علت مرگ برخی از افراد بازداشت شده را بیماری اعلام کرد؛ اما کمیته حقیقت یاب (به ریاست شریف بسیونی) دریافت که آن ها زیر شکنجه جان داده اند.

این جمعیت مخالف بحرینی تأکید کرد که، این فرد همان است که مدعی شد مسجدی در بحرین تخریب نشده، ولی پس از مدتی معلوم شد که 38 مسجد تخریب شده است.

"شیخ خالد بن علی آل خلیفه"، وزیر دادگستری بحرین، مشارکت مردم درانتخابات پارلمانی این کشور را 51 و 5درصد و درانتخابات شهرداریها را 53 و 7 درصد اعلام کرد.

نظر شما