شناسهٔ خبر: 23064732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

هاشمی‌نسب: دنبال نبش قبر نیستم

مهدی هاشمی‌نسب دوباره به صدر اخبار رسانه ها بازگشته است. هفته گذشته بود که امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس دو مصاحبه درباره او انجام داد. اول این که گفت مهدی هاشمی‌نسب استقلالی بود و دوم این که علی پروین باعث شد او از پرسپولیس جدا شود.

صاحب‌خبر -

این حرف‌ها هم به نفع مهدی بود، هم به ضررش. آنجا به ضررش تمام شد که گفت استقلالی بوده و آنجا هم به نفعش که گفت پروین باعث جدایی‌اش بود. این جمله بعد از 17 سال، نشان داد هاشمی‌نسب خودش برای جدایی از پرسپولیس تصمیم نگرفته است. او که حالا مربی خونه به خونه است، ترجیح می‌دهد این روزها زیاد در این باره حرف نزند. وقتی از مهدی هاشمی نسبت در این باره می‌پرسیم، با کنایه جواب می‌دهد: «من استقلالی بودم؟ دست مریزاد! بهتر است چیزی نگویم. می‌خواهم احترام پیشکسوت را نگه دارم.» هاشمی نسب با ناراحتی می‌گوید: «بهتر است یک چیزهایی را باز نکنم. حرف برای گفتن خیلی دارم ولی دوست ندارم چیزی بگویم. نمی خواهم بحث باز شود. ان‌شاءالله چند سال دیگر خیلی چیزها را می‌گویم. دوستان هم بگذارند حرف‌های من خاک بخورد چون اگر بخواهم درباره یکسری مسائل حرف بزنم، جنجال راه می‌افتد.»

هاشمی‌نسب مکثی می‌کند و ادامه می‌دعد: «من آن زمان این تصمیم را گرفتم و پشیمان هم نیستم. خیلی اتفاقات باعث شد من از پرسپولیس بروم. واقعا دنبال نبش قبر نیستم الان وقتش نیست که بخواهم درباره‌اش حرف بزنم. مسائل زیادی هست که هیچکس نمی داند. هنوز هم خیلی از شما خبرنگاران خیلی چیزها را نمی‌دانید و بی‌خبر هستید. من هم دوست ندارم فعلا یکسری چیزها را باز کنم تا جنجال به راه بیفتد. ترجیح می‌دهم سکوت کنم.»

نظر شما