شناسهٔ خبر: 23063705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال‌شرق نزاجا:

ترفندهای دشمن در آن طرف مرزها را رصد می‌کنیم/ برای ترفندهای دشمن طرح و برنامه‌ داریم

امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» گفت: در حال حاضر نیروی‌های مسلح در آمادگی خوبی به سر می‌برند و تمامی ترفندهای دشمن را در آن طرف مرزها رصد می‌کنند که برای هر یک از ترفندهای دشمن طرح و برنامه‌ای داریم، تا اگر دشمن دست به عمل خطایی بزند، جواب دندان‌شکنی بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، در آئین تقدیر از کارکنان برتر یگان­‌های قرارگاه منطقه­‌ای شمال‌شرق نزاجا که امروز (یک‌شنبه) تحت عنوان جشنواره «میثاق با ولایت» برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در طرح ۲۳گانه نیروی زمینی ارتش، برخوردار بودن از جایگاه علمی، نظامی، اخلاقی، مکتبی بودن، خلاق و مبتکر بودن از مؤلفه‌های یگان‌های برتر قرارگاه منطقه‌­ای شمال‌شرق است که کارکنان این مجموعه موارد فوق را همواره سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند.

وی در ادامه با بیان این‌که سه موضوع «تحرک»، «کارآمدی» و «برطرف کردن نیازهای عملیاتی یگان‌های نزاجا» در طرح ۲۳ گانه نزاجا تحت عنوان «لبیک یا امام خامنه‌ای» به آن اشاره شده است، افزود: بر این اساس ما برای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب پا در رکاب هستیم و همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود ثابت کردیم که همواره مدافع سرزمین ایران اسلامی‌مان هستیم، امروز نیز برای تداوم دفاع از اسلام و انقلاب آماده هستیم.

ولایت­ پذیری ارتش جمهوری اسلامی در حفظ آمادگی رزمی متجلی می ­شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق افزود: ما در رکاب ولایت بودن را با حفظ آمادگی رزمی نشان می‌دهیم و ادامه دهنده راه شهدا هستیم و اگر چنانچه کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خون شهدای عزیزمان باشیم.

امیر آذریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروی‌های مسلح در آمادگی خوبی به سر می‌برند و تمامی ترفندهای دشمن را در آن طرف مرزها رصد می‌کنند که برای هر یک از ترفندهای دشمن طرح و برنامه‌ای داریم تا اگر دشمن دست به عمل خطایی بزند جواب دندانشکنی بگیرد.

خاطرنشان می‌شود، این جشنواره به طور همزمان در سراسر یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای نزاجا برگزار شد که در پایان این مراسم، از خانواده‌های شهیدان مدافع حرم مشهدالرضا «رضاسنجرانی»، «جواد محمدی» و «سیدمهدی جودی ثانی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما