شناسهٔ خبر: 23063392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای شهر بندرعباس:

پول مردم نباید در شهرداری هدف ایجاد زیر ساخت شهری شود

بندرعباس - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: یکی از مشکلات شهرداری ورود به حوزه هایی است که جزو مسئولیت مستقیم دیگر نهادهااست، پول مردم نباید در شهرداری هدف ایجاد زیر ساخت شهری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از شورای شهر بندرعباس، آبتین امیری گفت: مردم عوارض می پردازند تا شهر بهتری داشته باشند و از فضای عمومی بهتر در شهر بهره ببرند و این امر میسر نیست مگر اینکه نهادها و اداراتی که متولی ایجاد زیر ساخت های شهری هستند، مسئولیت خود را در این خصوص به نحو احسن انجام دهند و هزینه عدم مسئولیت پذیری خود را بر دوش شهرداری نندازند.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بیشتر بودجه شهرداری صرف ایجاد زیر ساخت، بازگشایی معابر و جاده کشی در شهر شود، در حالی که ارائه چنین خدماتی وظیفه دیگر نهادهاست که اگر این نهادها به وظایف قانونی خود عمل کنند، و پس از ایجاد چنین زیر ساخت های ضروری در شهر، آن را در اختیار شهرداری قرار دهند، شهرداری نیز آن را به بهترین نحو اداره و نگهداری خواهد کرد.

عضو کمیسیون خدمات و سلامت شهری شورای شهر بندرعباس گفت: شهرداری یک نهاد دولتی نیست که از بودجه دولتی استفاده کند، شهرداری با پول مردم و عوارضی که از مردم گرفته می شود اداره می شود لذا نباید پول مردم را صرف هزینه کرد زیرساختهای شهری کرد و مردم تاوان عدم مسئولیت یا عدم توانایی نهادها و ادارات را بپردازند.

آبتین امیری گفت: اگر هر کس کار خود را به بهترین نحو احسن انجام دهد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و مردم پولی که به شهرداری می دهند صرف بهسازی شهر خواهد شد.اما اکنون در شرایطی قرار داریم که شهرداری ناچاراست برای رفع معضلات مردم به  همه حوزه ها ورود کند و مسئولین همه نهادها و ادارات را بر عهده بگیرد.


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداران مناطق سه گانه شهر بندرعباس بطور شبانه کار می کنند که خللی در خدمات رسانی به مردم به وجود نیاید و چنین تلاشی جای تقدیر و تشکر دارد، اما امیدواریم برای حل مشکلات بصورت کلان توافقی میان نهادها و ادارات مختلف و شهرداری برای ایجاد زیر ساخت در شهر بندرعباس صورت گیرد.

نظر شما