شناسهٔ خبر: 23063224 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

احتمال کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط قزوین

قزوین-ایرنا-اداره کل هواشناسی قزوین اعلام کرد با توجه به تثبیت جو پایدار از بعدازظهر امروز یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری در مناطق صنعتی استان انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی قزوین، بر اساس آخرین نقشه های پیش بینی و عکس های ماهواره ای تا سه شنبه هفته جاری آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با پایداری هوا در استان پیش بینی می شود.
براساس این گزارش، برای اواخر هفته جاری با نزدیک شدن امواج ناپایدار به منطقه افزایش ابر و در ارتفاعات استان احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.
به لحاظ دمایی نیز تا اواسط هفته تغییر محسوسی مشاهده نخواهد شد.
این گزارش می افزاید، در شبانه روز گذشته بویین زهرا با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و آبیک و بویین زهرا با 14 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین شهرهای استان بوده اند. دمای هوای شهر قزوین نیز در 24 ساعت گذشته بین سه درجه زیر صفر تا 13درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی،پنج ایستگاه اقلیم شناسی،33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

نظر شما