شناسهٔ خبر: 23059992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در نشست علنی امروز مجلس مطرح شد

تذکر نماینده شاهین‌شهر به وزیر اقتصاد در مورد اعطای پاداش به مدیران بانک تجارت

نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که پرداخت پاداش و وام‌های قرض‌الحسنه سنگین با سود اندک به مدیران بانک تجارت در حالی‌که این بانک زیانده است، با چه مبنایی صورت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (26 آذر 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به‌شرح زیر است:

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان به وزیر علوم در مورد علت عدم پیگیری‌ها برای ارتباط صنعت و دانشگاه در هیأت دولت تذکر داد.

ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه به وزیر نفت در مورد تبریز و بی‌عدالتی در آگهی جذب نیرو در این وزارتخانه تذکر داد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که چرا تقسیمات کشوری را اجرا نمی‌کنید؟ و در تذکر دیگری به وزیر دادگستری گفت که عملکرد قوه قضائیه و به ویژه قضات مورد رضایت مردم نیست.

شهاب نادری نماینده اورامانات در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که با توجه به مسئولیت پولی کشور چرا به وضعیت استمهال وام و پرداخت بدهی‌ها رسیدگی نمی‌شود؟

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، شهروز برزگر، فرهاد تجری و شهاب نادری در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار عمل به وعده خود در خصوص رفع مشکل بیمه فرهنگیان و پرداخت حق‌الزحمه نیروهای حق‌التدریس و عوامل اجرایی امتحانات نهایی آموزش و پرورش شدند.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که دلیل ضعف گسترده مدیریتی در سازمان نوسازی مدارس کشور چیست؟

سیدحمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مطابق به اصل 85 قانون اساسی شد.

سیدمحمدجواد ابطحی، نادر قاضی‌پور، محمدمهدی برومندی، سیداحسن علوی و علیرضا محجوب در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تسریع در پرداخت حق و حقوق و کارانه و اضافه‌کاری پرستاران کل کشور شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که علت دریافت آبونمان با توجه به رأی دیوان عدالت اداری و مبنی بر غیرقانونی بودن دریافت آبونمان از مشترکین گاز چیست؟ همچنین وی در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که پرداخت پاداش و وام‌های قرض‌الحسنه سنگین با سود اندک به مدیران بانک تجارت در حالی‌که این بانک زیانده است، با چه مبنایی صورت می‌گیرد.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به رئیس‌جمهور ضرورت نظارت بر عملکرد صرافی‌ها و پلمپ صرافی‌های غیرمجاز در سطح کشور برای جلوگیری از بروز بحران مجدد در اقتصاد کشور و به وزیر ورزش و جوانان ضرورت برخورد قاطع با مسبب رخداد پیش‌آمده در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که منجر به جنجال رسانه‌ای علیه کشور شده است را متذکر شد.

احمد مازنی نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا برای حل مشکل آلودگی هوای تهران مطابق با قانون هوای پاک اقدام نمی‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما