شناسهٔ خبر: 23057587 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

رسوایی اخلاقی یک عضو دیگر دموکرات کنگره آمریکا

در پی افشای روسوایی اخلاقی یک عضو دیگر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و افزایش فشارها، وی اعلام کرد که بار دیگر برای انتخاب به این سمت نامزد نخواهد شد.

صاحب‌خبر -
صراط: پس از جان کانیرس و آل فرانکن، دو عضو دموکرات کنگره آمریکا که در پی افشای رسوایی‌های اخلاقی مجبور به کناره‌گیری از عرصه سیاست شدند، روبن کیهوئن، دیگر عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز که از سوی یکی از کارمندانش به آزار و اذیت جنسی متهم شده بود، از تصمیم خود برای عدم نامزدی دوباره در انتخابات این مجلس خبر داد.

به گزارش تسنیم این زن که در کارزار انتخاباتی کیهوئن کار می‌کرده است، می‌گوید که این عضو مجلس نمایندگان آمریکا چندین مرتبه خواهان برقراری روابط جنسی با وی شده است و یک بار نیز بدون رضایتش به اون دست‌درازی کرده است.

کیهوئن که پیشتر از کناره‌گیری از کنگره و استعفا از مقامش استنکاف می‌ورزید، با افزایش فشار افکار عمومی اعلام کرد که در دور آتی انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر نامزد نخواهد شد.

وی با انتشار بیانیه‌ای هرچند این اتهامات را رد کرده، اما اعلام کرده است که با کمیته اخلاق مجلس نمایندگان آمریکا همکاری می‌کند و به دنبال اثبات بی‌گناهی خود است. این بیانیه زمانی منتشر شد که گزارش‌هایی از آغاز تحقیقات کمیته اخلاق این مجلس، برای بررسی اتهامات مطرح علیه کیهوئن مخابره شد.

نظر شما