شناسهٔ خبر: 23057170 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

دستیاران جوان وزیر ارتباطات در انتظار شرح وظایف

صاحب‌خبر -

فناوران - رییس شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات گفت: شورای دستیاران جوان متشکل از 9 عضو است که از آبان ماه تا امروز هشت نشست برگزار کرده است. 
مجتبی جوانبخت گفت: طی مدتی که کارمان را شروع کرده ایم گزارشاتی تهیه و به آقای وزیر ارایه کردیم که در تصمیم گیری های ایشان موثر بود. از جمله این گزارش های می توان به گزارشی درباره پیامک های مزاحم، مشکلات ارتباطی یکی از استان ها که به درخواست نماینده آن استان انجام شد و گزارشی در مورد انتصابات آقای وزیر و جوانگرایی در وزارت ارتباطات پرداخت.  رییس شورای دستیاران جوان اعلام کرد در حال حاضر این شورا روی گزارشی درباره وضعیت نیروی انسانی وزارت ارتباطات کار می کند.
جوانبخت گفت: سایت شورای دستیاران جوان در آدرس javanan.ict.gov.ir اکنون در دسترس است که امیدواریم تا هفته آینده بتوانیم با انتشار اطلاعات اعضای شورا بتوانیم آن را کامل رونمایی کنیم. این اطلاعات شامل مشخصات اعضای شورا، اطلاعاتی در مورد تحصیلات و سوابق کاری و راه برقراری تماس مستقیم با آنها خواهد بود. 
وی افزود: شرح وظایف شورای دستیاران جوان در نشست های مختلف تدوین شده که پس از تایید آقای وزیر روی سایت قرار خواهد گرفت. 
جوانبخت گفت: راه اندازی این شورا از ابتکارات آقای وزیر بود که با هدف استفاده از ظرفیت جوانان در بخش دولتی و خصوصی برای بررسی مشکلات موجود در این حوزه انجام شد. در کنار این مساله، شورا قصد دارد جوانانی که مشغول کار هستند را شناسایی کرده و در جهت توانمندسازی آنها اقدام کند تا بتوان از آنها در فرصت های مختلف استفاده کرد.  
اعضای شورای دستیاران جوان در توییتر عبارتند از مجتبی جوانبخت، دستیار وزیر در امور جوانان و رییس شورای دستیاران امور جوانان وزارت ارتباطات MJavan_official@ ، مهرراد مهرکام، دستیار امور جوانان شرکت ارتباطات زیرساخت  m_mehrkam@، محمدحسن ترابی، دستیار امور جوانان شرکت پست MohammadhasanT7@، مهدی جعفری ندوشن، دستیار امور جوانان پژوهشگاه  فضایی jafarinadoushan@ ، محمد مهدی عسکری، دستیار امور جوانان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  mm_askari@ ، عطاالله خلیقی سیگارودی، دستیار امور جوانان سازمان فناوری اطلاعات  atakhalighi@، صادق سرحدی، دستیار امور جوانان شرکت خدمات هوایی پیام sadegh_sarhadi@ ، احمدعلی منتظری، دستیار امور جوانان مرکز تحقیقات مخابرات AM_Montazeri@ و حجت تارزاده، دستیار امور جوانان معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات h_tarzadeh@ . 

نظر شما