شناسهٔ خبر: 23056968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ثبت نام هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان آغاز شد

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی، از آغاز ثبت نام هجدهمين دوره ثبت نام عتبات دانشگاهيان در سايت لبيك به نشاني www.labbayk.ir خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید مهدی موسوی، مدیر اجرایی دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ثبت نام هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان، از روز گذشته شنبه بیست و پنجم آذرماه در سايت لبيك به نشاني www.labbayk.ir  آغاز شده و تا پنجم دی ماه ادامه دارد.

 

وي با اشاره به اينكه دانشجويان، اساتيد و كاركنان تمامي دانشگاه ها مي توانند در عتبات دانشگاهيان ثبت نام كنند، افزود: كاروان هاي دانشگاهي در قالب پنج گروه اساتيد، دختران مجرد، متاهلين، پسران مجرد و كارمندان دانشگاه ها راهي عتبات عاليات می شوند.

 

موسوی با بیان اینکه اعزام زائران از بهمن ماه 96 آغاز می شود و تا ارديبهشت ماه سال 97 ادامه می یابد، افزود: تاریخ دقیق اعزام زائران استان و همچنین میزان سهمیه استان ها هنوز مشخص نیست و پس از ثبت نام نهایی، اعلام می شود.

 

مدیر اجرایی دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی، با بیان اینکه در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهيان، چهار کاروان از دانشجویان استان عازم عتبات شدند، اظهارداشت: سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی با هزینه یک میلیون و 500 هزار تومان بابت کاروان هوایی و یک میلیون تومان بابت کاروان زمینی اعزام شدند.

 

وی در خصوص اعطای وام به زائران دانشگاهی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، به زائران دانشگاهی تسهیلات بانکی تعلق خواهد گرفت و زائران می توانند برای سفر عتبات متقاضی دریافت این وام شوند.

 

 

نظر شما